Gå til innhold

Forhold med uføretrygdet å bipolar mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde som 18åring et innlegelse på pyskriatrisk divisjon. Jeg fikk diagnosen bipolar. Jeg er 25 år å jeg ble gift med ei muslimsk jente når jeg var 20 å ble skilt 4 år senere fordi hun åpenbart brukte meg å hun stakk meg av å til med kniv å slo med balltre etter jeg hadde kjøot leilighet til henne i hennes navn i marroc å kjøpt henne bil tross jeg er uføretrygdet. Jeg lærte meg flytende fransk å noe enkel arabisk å jeg konverterte til Islam mentil slutt orket jeg ikke mer. Men det var verdifull lærdom en god livserfaring og jeg vett nå endelig hva jeg vil ha og hva jeg ønsker med livet mitt. Jeg skal ha en vaker ung norsk jente som vil ha familie å et stabilt liv med masse kjærlighet. Jeg kan jobbe inn i mellom så jobber eg i restaurant/hotel eller andre ting jeg er aktiv som frivilig  ambulansesjåfør i norsk folkehjelp jeg synger i kor å jeg har en vennekrets . 

Hvordan ligger jeg an damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel bare snakke for seg selv og dette hadde ikke vært noe for meg.

Du kan nok fint få deg dame men jeg tror du vil slite hos de (mentalt) sunne damene. Du har sikkert bedre sjanser hos damer som selv sliter med diverse i livet.. 

Anonymkode: e98b7...368

Skrevet

En ufør bipolar muslimsk dyslektiker vil nok ikke være noe for meg, men det finnes sikkert en jente for deg også der ute.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange tråder skal du starte om samme emne?

Anonymkode: 88e55...67f

• Liker 4
Skrevet

Du har vært for snill, altfor snill med eksen din.. foreslår at du oppsøker terapi eller noe som gjør at du aldri havner i samme søla igjen. 

Anonymkode: 1ae85...fbb

Skrevet

Hverken diagnosen din eller at du er ufør og har noen skrivefeil gjør det uegnet som potensiell partner for den rette jenta, men hvis jeg var deg ville jeg ikke gått ut med livshistorien på første date kanskje, eller tredje.. Jeg vil råde deg til å bli kjent ta det naturlig men ikke skjule noe - vær deg selv, det funker som regel best i lengden. 

Alle har en fortid, det viktige er å ikke la denne definere deg eller din fremtid.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Carrot skrev:

Hverken diagnosen din eller at du er ufør og har noen skrivefeil gjør det uegnet som potensiell partner for den rette jenta, men hvis jeg var deg ville jeg ikke gått ut med livshistorien på første date kanskje, eller tredje.. Jeg vil råde deg til å bli kjent ta det naturlig men ikke skjule noe - vær deg selv, det funker som regel best i lengden. 

Alle har en fortid, det viktige er å ikke la denne definere deg eller din fremtid.

Så fint skrevet ☺️ Tenk om alle kunne kommet med en sånt svar istedetfor å være spydige og ufine. 

Skrevet

Syns det høres fint ut , men det spørs jo litt hvordan du blir i svingningene dine siden du er bipolar. om du blir veldig utaggerende eller selvdestruktiv og selvskader deg og ruser deg osv er det vanskelig å kunne leve med, men om du bare blir litt stillere og trenger mer space når du er nede så går det helt bra tror jeg .

Anonymkode: 4a3ef...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...