AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Tinder damer: Pene damer på tinder = bilder av seg selv i alle vinkler, helfigur osv Tjukke\overvektige damer på tinder = Kun bilde av ansiktet og ofte tekst i profilen Mindre pene\stygge damer på tinder = kun et bilde av en solnedgang etc Vær så snill å ha helfigur bilder så man kan luke vekk dem som er tjukk. Finnes ikke noe mer skuffende en å møte noen på date, også er personen tjukk, når man selv vil ha noen normalvektige. Selvfølgelig gjelder dette menn også, før jeg får mannekortet kastet mot meg. Anonymkode: 49a1c...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tinder damer: Pene damer på tinder = bilder av seg selv i alle vinkler, helfigur osv Tjukke\overvektige damer på tinder = Kun bilde av ansiktet og ofte tekst i profilen Mindre pene\stygge damer på tinder = kun et bilde av en solnedgang etc Vær så snill å ha helfigur bilder så man kan luke vekk dem som er tjukk. Finnes ikke noe mer skuffende en å møte noen på date, også er personen tjukk, når man selv vil ha noen normalvektige. Selvfølgelig gjelder dette menn også, før jeg får mannekortet kastet mot meg. Anonymkode: 49a1c...2a1 Uansett preferanser, så tenker jeg også at det er viktig med ett helfigur bilde, så man har litt mer å gå på enn en selfie Anonymkode: 040c4...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Jeg er overvektig og har bilde i helfigur på Tinder. Så det er en veldig generalisering å si at man er overvektig bare fordi man ikke har bilde i helfigur. Anonymkode: 12d1c...164 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Jeg er slank og jeg har ikke bilde i helfigur. Dersom det luker vekk slike som deg er det bare bra. Anonymkode: a8214...ee4 8
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Jeg hadde helfigur og ansikt, men ingen utsiktsbilder eller natur generelt. Funka dårlig det og.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Og jeg har ikke helfigur, for da får jeg dessverre for mye seksuell oppmerksomhet. Da får de heller tro jeg er overvektig, så får jeg en som liker meg, for hvem jeg er. Og ikke for kroppen min. Anonymkode: c364e...7a4 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har ikke helfigur, for da får jeg dessverre for mye seksuell oppmerksomhet. Da får de heller tro jeg er overvektig, så får jeg en som liker meg, for hvem jeg er. Og ikke for kroppen min. Anonymkode: c364e...7a4 👆👍 Anonymkode: 550c0...242
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har ikke helfigur, for da får jeg dessverre for mye seksuell oppmerksomhet. Da får de heller tro jeg er overvektig, så får jeg en som liker meg, for hvem jeg er. Og ikke for kroppen min. Anonymkode: c364e...7a4 Hva slags menn er det du matcher med på tinder da? Haha! Jeg har bilde i helfigur og har flott kropp, og får lite ekle kommentarer på Tinder. Pleier å krysse ut alle som har bilde i bar overkropp o.l fordi jeg ikke er interessert i slik oppmerksomhet, og det funker bra. Anonymkode: 881f9...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå