AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 F.eks Stormberg, som nå støtter homofili. Hvorfor? Hvorfor kan ikke butikker være politisk nøytrale? Hvorfor må de utbasunere sin mening i hytt og pine, og gjøre butikken til et valgkampområde? Samme gjelder Panduro og TGR. Jeg handler av prinsipp ikke i slike butikker, med mindre jeg "må". Anonymkode: f2b71...448 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Buyikker kan ikke tenke og heller ikke ta standpunkt til noe som helst. Ledelsen og eierne bak butikker / butikkjeder kan ta standpunkt og gjøre som de vil uavhengig av butikkdriften sin. Stormberg støtter vanskeligstilte, både med å gi dem atbeid i bedriften og på sndre måter. Dette vitner om en ledelse og en drift med stor omtanke og omsorg for sine medmennesker uavhengig av hvor de kommer fra og hva de tidligere i livet har gjort. Noe alle burde tenke over. Anonymkode: 86261...a11 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Hvem mener du ikke tar politisk standpunkt? Alle gjør jo det på en tydelig eller mer skjult måte. Hville varer de selger og ikke selger. Hvor de er produsert og hvor de ikke er produsert osv. Hvem de ansetter og hvem de ikke ansetter. Lønn og andre goder. Åpningstider og beliggenhet. Anonymkode: d74a9...cc2 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Å ta et tydelig etisk standpunkt er ikke det samme som partipolitikk. Jeg gjør det motsatte av deg og handler mer hos forhandlere som har en sterk etisk profil, og fronter saker jeg bryr meg om. Du kaller det "å støtte homofili", jeg kaller det å bryte ned fordommer. Anonymkode: 8a314...424 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Å støtte homofile er vel ikke akkurat et politisk standpunkt. Du skal være ganske radikal, på grensen til ekstrem, for å ha et annet standpunkt. Anonymkode: 567a6...5ce 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå