Gå til innhold

Behagelig litt lang løs kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en behagelig, gjerne bomullsstoff, litt lang løs kjole som er en grei hverdagskjole. Må ikke være for mye mønster. Liker godt ensfarvet.

Glad for tips. Har sett så mye etter det selv uten å finne akkurat det jeg vil ha. 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk etsy.com for linkjoler sydd i Øst-Europa. Da får du den fargen og det snittet du vil ha og lin er utrolig mykt og behagelig både sommer og vinter. 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Leo said:

Sjekk etsy.com for linkjoler sydd i Øst-Europa. Da får du den fargen og det snittet du vil ha og lin er utrolig mykt og behagelig både sommer og vinter. 

Siden når ble lin mykt og behagelig?

Jeg har ikke svar til trådstarter, men konfeksjonsstørrelsen kan ha noe å si, for om noen kan svare godt.

Skrevet
31 minutter siden, T-Rex skrev:

Siden når ble lin mykt og behagelig?

Jeg har ikke svar til trådstarter, men konfeksjonsstørrelsen kan ha noe å si, for om noen kan svare godt.

Hva slags lin er det du har vært borti? :klo: Jeg har masse sengetøy og klær i lin og det er minst like mykt som bomullsflanell. 

Her er bare ett eksempel på hva jeg tenker på. Hvis man ser på hva som kommer opp når man søker på for eksempel "linen maxi dress" så kommer det opp utallige varianter og de kan lages i alle størrelser. Ikke er prisene gale heller og arbeidet er nydelig: https://www.etsy.com/no-en/listing/293942951/long-linen-dress-washed-linen-summer?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=maxi linen dress&ref=sr_gallery_1

Skrevet
22 hours ago, Leo said:

Hva slags lin er det du har vært borti? :klo: Jeg har masse sengetøy og klær i lin og det er minst like mykt som bomullsflanell.

Den linen har jeg i alle fall ikke vært borti. Har linbukser, linhåndklær (kjøkken) og linduk, og alt dette er forholdsvis stivt, og krøller noe innmari. Men det er et naturmateriale, og det liker jeg. Kjøkkenhåndklær i lin har dessuten den fordelen at de ikke loer. Det gjør jo bomull.

Skrevet
On 27.8.2017 at 0:03 PM, exictence said:

Har så lyst på en behagelig, gjerne bomullsstoff, litt lang løs kjole som er en grei hverdagskjole. Må ikke være for mye mønster. Liker godt ensfarvet.

Glad for tips. Har sett så mye etter det selv uten å finne akkurat det jeg vil ha. 

Se på Miinto.no.

Skrevet

Lin er behagelig og svalt. Elsker lin. Har både bukser, topper og en kjole i lin. Den kjolen jeg har er fin, men kunne og tenke meg noe langt og løst.

Det stemmer ikke at jeg ikke har sett sånne typer kjoler, men egentlig ingen som jeg har falt sånn veldig for.

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...