Gå til innhold

Vi som har dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en tråd for oss som har dyr og som elsker dyret vårt over alt på jord! 

Her kan man dele alt om dyret sitt - som hvilket bånd man har til hverandre, søte/rare/morsomme ting dyret har gjort, dele bilder, utvikling fra liten til stor eller fra å være redd til å bli trygg, osv. 

Jeg begynner: 

Jeg har en luring av en liten tass som jeg elsker over alt på denne jord. Han har mange ganger hjulpet meg til å komme igjennom vanskelige livssituasjoner, og jeg har på mange vis også reddet hans liv. Jeg er så utrolig lykkelig for at jeg tok i mot han med åpne armer når ingen andre ville ha han, og at jeg har lagt så mye energi i å hjelpe han til tross for utfordringene det har medført. Å komme hjem fra en hektisk hverdag er alltid en fryd, for jeg vet at noen kommer løpende mot meg og er superhappy for at akkurat JEG er til. Og det er gjensidig!:hjerte: Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han, rett og slett.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags dyr har du? Du skriver en tass, bare, men høres ut som en hund? Det høres veldig sterkt ut at du har reddet livet hans! 😍

Anonymkode: 18d4f...95d

Skrevet

For en hyggelig tråd :)

Skrevet

Veldig hyggelig tråd, når ingen andre vil dele..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...