Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Er det mange som mener at man ikke kan gå i hel hvitt antrekk om vinteren, og ikke helsvart antrekk om sommeren? At likosm enkelte farger ikke passer seg i enkelte årsider? Jeg snes helhvitt er nydelig om vinteren, passer godt til snøen og det hvite været, men virker som om mange synes dette er upassende. Hvorfor?
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Jeg synes også helhvitt kan være utrolig fint om vinteren. Helt sort om sommeren gjør heller ikke noe, men kan være litt upraktisk i sola. Ellers er det noen som tror man bare skal bruke "sommerfarger"(bla. klare, knalle, pastell) om sommern, "høstfarger"(bla. jordfarger) om høsten osv. De tenker ikke på at deres egne farger i hud, øyne og hår har veldig mye og si. Og at de fleste er opptatt av å gi litt frisk farge til ansiktet om vinteren, noe hvitt ikke gjør.
ella.P Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Hvitt på vinteren - sort på sommeren = helt greit. Bruk det du selv liker. Selv liker jeg helst litt farge på vinteren - når det er mørkt og "grått" ute. Blir blek i helt hvitt eller sort - men når jeg allikavel bruker det - piffer jeg det litt opp med et skjerf el.l.
Tusenfryd Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Kommer an på hva slags hvitt og hva slags sort, synes jeg, da mener jeg stoffkvaliteter. Hvit ullgenser og sort linbukse fx. Men hvite, tynne bukser eller sort cordfløyelsebukse, synes jeg ikke passer.
Gjest Daniella_ Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Hvitt går ann...men helst kremhvitt. Eller tykke vintersotff i hvitt. Svart er ok om sommern, men jeg er nå veldig glad i pastell da. Tykke kordbukser som nevnt over syns jeg ikke passer. Det hører vintern til. Og jeg syns heller ikke det passer med f.eks svart bukse og svart topp midt på sommern i 25pluss grader...
Kaori Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 JEg synes kremhvit går an om vintern, men jeg ville ikek brukt så altfor mye av "ren" hvit, fordi jeg synes bare ikke det passer, men vet ikke helt hvorfor jeg tenker det. Har vel noe med at man går i et mes snøen og den gråhvite-himmelen. Men selvfølgelig, en hvit topp eller jakke går godt an, helst i kremhvitt som sagt. Men jeg ville ikk gått i helt hvite bukser. Men det er bare min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå