AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 For tiden går jeg på sosialstønad. Ikke mye penger til overs. Har en sønn på 4 måneder, og jeg ammer ikke lenger. Så det går mye penger til melk, bleier, våtservietter osv. Dere som går på sosialstønad, hvordan gjøre dere det med hudpleie/sminke osv da? Må jeg legge det helt på hyllen eller hva gjør jeg? Er snart helt tom. Bor helt alene Anonymkode: 06879...b6c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Hvor mye kan det koste, da? Kutt litt i matbudsjettet ditt, så har du fint råd til litt sminke. Anonymkode: 42359...cdf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Du må nok prioritere, som de fleste andre. Anonymkode: 21c59...f9d 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Stem SV ved valget så blir det en forskjell på hvordan folk på sosial stønad behandles. https://www.sb.no/politikk/barnetrygd/valg2017/vil-ha-barnetrygden-ut-av-sosiale-stonader-man-ser-forskjells-norge-godt-i-vestfold/s/5-73-488258 Anonymkode: 555b1...8bc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: For tiden går jeg på sosialstønad. Ikke mye penger til overs. Har en sønn på 4 måneder, og jeg ammer ikke lenger. Så det går mye penger til melk, bleier, våtservietter osv. Dere som går på sosialstønad, hvordan gjøre dere det med hudpleie/sminke osv da? Må jeg legge det helt på hyllen eller hva gjør jeg? Er snart helt tom. Bor helt alene Anonymkode: 06879...b6c Du klarer deg med matbudsjett på 2500 for deg og baby, så viss du bruker mer enn dette så får du prioritere. Røyker/snuser du? Anonymkode: 0ea59...278 2
annebanane Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Du legger av penger til det ved å kutte i noe annet en måned her og der, så kjøper du deg det du trenger. Kjøp billigere produkter og ønsk deg saker som koster mer til bursdag og jul.
moncabang Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Jeg hadde det også sånn en periode og bestemte meg for å starte å selge Hudpleie selv. På denne måten får jeg en ekstra inntekt og kan kjøpe produkter til en billigere pris
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Dette må være noe av det værste jeg har lest ang nav og forventninger. Ja såklart må du legge dyr sminke og hudpleie vekk da. Det er jo luksus og nav gir deg ikke ekstra penger for luksusvarer og luksuslivsstil. Jeg forstår at det er kjipt , men sånn er det bare! Naturligvis! Hvis du har veldig problemhud må du lære deg å leve med den, eller satse på billigere hudpleie og sminke. Koreansk hudpleie er veldig bra og billig, samme med koreansk sminke. Men ærlig talt, sminke er ingen livsnødvendig ting det heller. Anonymkode: 6abb4...c1b 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Men får du ikke overgangsstønad? Dobbel barnetrygd, bostøtte, og barnebidrag? Anonymkode: da1df...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Jeg er ufør og har ikke brukt hudpleie, sminke, kjøpt klær eller hatt ordentlig sjampo/såpe på mange år.. Anonymkode: d6dc1...e73 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 På 27.8.2017 den 2.59, AnonymBruker skrev: For tiden går jeg på sosialstønad. Ikke mye penger til overs. Har en sønn på 4 måneder, og jeg ammer ikke lenger. Så det går mye penger til melk, bleier, våtservietter osv. Dere som går på sosialstønad, hvordan gjøre dere det med hudpleie/sminke osv da? Må jeg legge det helt på hyllen eller hva gjør jeg? Er snart helt tom. Bor helt alene Anonymkode: 06879...b6c Hvor mye sminke bruker du til vanlig? Jeg bruker minimalt på hudpleie og sminke fordi jeg hamstrer når jeg ser det er sminke på tilbud (loreal har f.eks ofte mascara på tilbud til 100kr). Så bruker jeg ansiktsoljer (har tørr hud) som jeg kjøper på nettet billig. Ansiktet renser jeg ofte med olivenolje, men har du kviser bør du selvfølgelig ikke gjøre det. Anonymkode: 02948...7b3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Shampo i liters flasker kan du og kjøpe i Sverige når du er på harrytur. Min shampo har vært i 1år😊 Anonymkode: 02948...7b3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 Kjøp brukt på finn eller ebay. Mange selger uåpnede produkter, men siden de ikke er nye, er de mye billigere. Bruk oljer i ansiktet. Har selv kjempefin hud. Bruker bare enkle oljer : extra jomfru olivenolje, jojobaolje, kokos olje osv. Anonymkode: 12879...ed3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 På 27. august 2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Jeg er ufør og har ikke brukt hudpleie, sminke, kjøpt klær eller hatt ordentlig sjampo/såpe på mange år.. Anonymkode: d6dc1...e73 Dette handler også om prioriteriner. Du har råd til å kjøpe deg en extra jomfru olivenolje å smøre på huden din, ha i håret, kjøpe en såpe, en sjampo på finn.no ...Mange selger produkter de har fått i gave der , mye billigere enn ny pris. Anonymkode: 12879...ed3 1
Hjertefisk Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 Wish? Aldri kjøpt sminke på wish men ser at det er mye ekstremt billige sminkeprodukter der.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette handler også om prioriteriner. Du har råd til å kjøpe deg en extra jomfru olivenolje å smøre på huden din, ha i håret, kjøpe en såpe, en sjampo på finn.no ...Mange selger produkter de har fått i gave der , mye billigere enn ny pris. Anonymkode: 12879...ed3 Akkurat slike ting ønsker jeg ikke kjøpe på finn. Min mor gjorde det en gang og de hadde tisset i flasken som var "forseglet" (tydeligvis reforseglet). Hva slags prioriteringer jeg gjør og hva jeg har og ikke har råd til vet du veldig lite om. Anonymkode: d6dc1...e73
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat slike ting ønsker jeg ikke kjøpe på finn. Min mor gjorde det en gang og de hadde tisset i flasken som var "forseglet" (tydeligvis reforseglet). Hva slags prioriteringer jeg gjør og hva jeg har og ikke har råd til vet du veldig lite om. Anonymkode: d6dc1...e73 Det tror jeg ikke noe på. Bare en unnskyldning til å prøve å bortforklare at du "må" kjøpe dyre produkter. Anonymkode: 6abb4...c1b
Djungelvrål Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 10 timer siden, Hypnosee skrev: Wish? Aldri kjøpt sminke på wish men ser at det er mye ekstremt billige sminkeprodukter der. Det er drittsminke, mye bedre med f.eks hennes og mauritz sminke.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 At du vil ha noe sminke, forstår jeg jo. Ingen føler seg feks komfortable med å gå på et jobbintervju uten sminke. Men om du har dyre sminkevaner, må du fire på kravene. I stedet for pudder fra shiseido, må du kanskje kjøpe fra loreal. I stedet for mascara fra Dior, må du kanskje kjøpe fra max factor. Kjøp når det er tilbud, og prøv å spare inn litt i matbudsjett o.l. Anonymkode: 0a2c1...7f2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 Kjøp sminke på ebay, søk opp koreaen make up. Den beste mascareaen min er derfra, koster 40 kr. Etude House Oh My Eye Lash Mascara. De har kjempegode produkter, og rask levering. Man får ogås alltid vareprøver derfra Anonymkode: e3a8d...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå