Ephemera Skrevet 15. januar 2005 #21 Skrevet 15. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket. Jeg også
Cata Skrevet 15. januar 2005 #22 Skrevet 15. januar 2005 Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket Hmmm, trodde heller jeg ville vært et tordenvær??? :klø: Er ihvertfall det alle andre prøver å innbille meg. :-)
Midnattsol Skrevet 15. januar 2005 #23 Skrevet 15. januar 2005 Sommerbris..hm..hehe Kanskje svarene mine hadde blitt anderledes en dag jeg er i dårligere humør..
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #24 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er en sommerbris - og det passet i grunnen ganske så godt det
Grooo Skrevet 15. januar 2005 #25 Skrevet 15. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Gjest Gjesten Skrevet 15. januar 2005 #26 Skrevet 15. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket. Same her, stemmer ikkje, er nok langt meir tordensky ja...
Maya22 Skrevet 15. januar 2005 #27 Skrevet 15. januar 2005 "Du er en tordensky Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?" Bevare of Rimfrost! Stemte kanskje litt...men vanligvis er jeg altfor sjenert til å vise tordenskyen min til fremmede. Er en tordensky jeg og..kom egentlig ikke som noen bombe akkurat... :oops:
Gjest baby-E Skrevet 15. januar 2005 #28 Skrevet 15. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Gjest LoisLane Skrevet 16. januar 2005 #29 Skrevet 16. januar 2005 Jeg er en sommerbris. Bedre enn tordensky, jaffal.
Bamseline Skrevet 16. januar 2005 #30 Skrevet 16. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
liv Skrevet 16. januar 2005 #31 Skrevet 16. januar 2005 Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene! Litt overrasket her -men OK - så er jeg vel det da Men jeg er stort sett blid da - vaffal utenpå Jeg og fikk det... og ble faktisk ganske overrasket selv..
Miss Angelina Skrevet 16. januar 2005 #33 Skrevet 16. januar 2005 Du er en tordensky Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?
Lumiah Skrevet 16. januar 2005 #35 Skrevet 16. januar 2005 "Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket."
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #36 Skrevet 16. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Gjest Embla s Skrevet 16. januar 2005 #37 Skrevet 16. januar 2005 Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!
~umulia~ Skrevet 16. januar 2005 #38 Skrevet 16. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2005 #39 Skrevet 17. januar 2005 Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene! EN REGNTUNG HØSTDAG.. skal det være et kompliment el en fornermelse
lizzy x Skrevet 17. januar 2005 #40 Skrevet 17. januar 2005 kremt,ble regntung høstdag,trives på vestlandet....? tja,jeg bor jo i stavanger så....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå