Gå til innhold

Tightsproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et kjipt, men reelt problem. Jeg har rett og slett medfødt stor bollemus. Uansett vekt, så er det området ganske så markant. Skambeinet er ganske breit så uansett hva jeg går i, så ser det ikke bra ut. Og jeg hater det og er livredd for at folk skal glane. 

Jeg trener hardt og blir veldig varm, så jeg trenger noe som er luftig og behagelig å trene i. Og det er jo tights. Men finnes det mer musevennlige treningsbukser? Joggebukse utgår. 

Anonymkode: 3b902...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Knytt noe rundt livet.

Forresten, hvor ofte ser du menn trener i tights innendørs? Menn bruker tights der det er en fordel med tanke på luftmotstand. Ellers bruker menn treningsbukse eller shorts. Hvorfor er ikke det et alternativ for deg også? Man kan mistenke at du faktisk ønsker å vise deg frem.

Endret av Horten Market
  • Liker 2
Skrevet

Shorts utenpå tights?😊

Anonymkode: f82ec...f9d

Skrevet
12 minutter siden, Horten Market skrev:

Knytt noe rundt livet.

Forresten, hvor ofte ser du menn trener i tights innendørs? Menn bruker tights der det er en fordel med tanke på luftmotstand. Ellers bruker menn treningsbukse eller shorts. Hvorfor er ikke det et alternativ for deg også? Man kan mistenke at du faktisk ønsker å vise deg frem.

Kan ikke og vil ikke ha noe rundt livet. Når jeg er med på løp, så blir jeg mer enn varm nok i kort tights og bh. Og som du sier gir det luftmotstand. 

Har sjekka ut shortser, men de sklir opp de også. I hvert fall de jeg har prøvd fra HM og Nike. 

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke og vil ikke ha noe rundt livet. Når jeg er med på løp, så blir jeg mer enn varm nok i kort tights og bh. Og som du sier gir det luftmotstand. 

Har sjekka ut shortser, men de sklir opp de også. I hvert fall de jeg har prøvd fra HM og Nike.

Snakker vi her om løp utendørs, eventuelt på tredemølle? Er du seriøs i treningen er det da ikke aktuelt med noe rundt livet, det er åpenbart. Men i en slik situasjon er det neppe vanlig at folk stirrer mot underlivet ditt. Det kan være et problem til og fra treningen, men da kan du vel kle på deg noe? Kanskje har du mer frykt enn det er reell grunn til.

Endret av Horten Market
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Snakker vi her om løp utendørs, eventuelt på tredemølle? Er du seriøs i treningen er det da ikke aktuelt med noe rundt livet, det er åpenbart. Men i en slik situasjon er det neppe vanlig at folk stirrer mot underlivet ditt. Det kan være et problem til og fra treningen, men da kan du vel kle på deg noe.

Løp som i konkurranse utendørs ja. Kanskje folk ikke stirrer? Jeg bare føler de gjør. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Løp som i konkurranse utendørs ja. Kanskje folk ikke stirrer? Jeg bare føler de gjør.

Ok, da har vi en felles interesse, og jeg skjønner problemet ditt. Men om noen stirrer på underlivet ditt, kan jeg garantere at vedkommende har større grunn til å skamme seg enn deg.

Når det gjelder bollemus generelt, så er ikke det noe negativt, altså, i tilfelle du har et slikt syn. Mange menn elsker bollemus.

Skrevet
10 timer siden, Horten Market skrev:

Ok, da har vi en felles interesse, og jeg skjønner problemet ditt. Men om noen stirrer på underlivet ditt, kan jeg garantere at vedkommende har større grunn til å skamme seg enn deg.

Når det gjelder bollemus generelt, så er ikke det noe negativt, altså, i tilfelle du har et slikt syn. Mange menn elsker bollemus.

Det er derfor jeg ikke liker bollemus 😉 Å bli sett på med sultne og slibrige blikk er ikke ønskelig. Greit at dere menn liker det, men måten en del ser på deg er fryktelig ubehagelig. 

Skrevet

Joggeskjørt? Ikke noe for konkurranser, men for trening, kanskje.

Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Joggeskjørt? Ikke noe for konkurranser, men for trening, kanskje.

Faktisk ikke dumt. Sett noen konkurrerer i skjørt 🙂 Ser teit ut, men heller det. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Derpderp skrev:

Sliter med det samme.har bollemus og ganske markante hoftebein. Løsningen er tights med bred, stiv linning som fester seg på hoftebeina og vipper stoffet litt bort fra musa. Eks.

https://www.getinspired.no/outlet/adidas-wow-drop1-tights-mulit

Aha ja det kan funke. Har også markerte hoftebein. Jeg har timeglassfigur og buksa kan da skli over hoftebeina, og da kommer jo buksa alt for langt opp der den ikke bør snike seg inn. 

Skrevet

Hva med å kjøpe herretights? De har gjerne litt bredere panel foran, og er ment til å "kamuflere" mye mer enn en bollemus 😊

Anonymkode: f48d3...326

Skrevet
På 27.8.2017 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg ikke liker bollemus 😉 Å bli sett på med sultne og slibrige blikk er ikke ønskelig. Greit at dere menn liker det, men måten en del ser på deg er fryktelig ubehagelig. 

Jeg har bollemus og har aldri opplevd at menn ser. Kanskje du bare er så opphengt i musen din at du ikke ser annet enn runde mus? 

Anonymkode: 8ece1...405

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bollemus og har aldri opplevd at menn ser. Kanskje du bare er så opphengt i musen din at du ikke ser annet enn runde mus? 

Anonymkode: 8ece1...405

Samme her. 

Anonymkode: b1906...9b1

Skrevet

Prøvd å legge truseinnlegg litt langt foran i trusa? Det hjelper meg når jeg bruker tights med søm i skrittet som gir bollemus.

Anonymkode: c4715...b9c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...