Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fest annen hver helg fredag og lørdag.. det er seriøst 15 skritt fra min dør til hans dør og de bråker så inni &%&¤&%¤&&/( ,både mitt soverom og min sønns soverom er vendt ut mot gaten og hans hus..

NÅR er det greit å ringe politiet for å få festen avsluttet? Jeg kjenner jeg vegrer meg men dette begynner å bli et problem. 

Min sønn er redd for de. Han sover nå men de vekker oss jo midt på natta når de kommer hjem fra byen og skal ha narsh.. En gang holdt de det gående til kl var 9.30 søndag !! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter kl 23 skal det være stille, men hvis du gir dem til kl 00? 

Anonymkode: dbb40...34f

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter kl 23 skal det være stille, men hvis du gir dem til kl 00? 

Anonymkode: dbb40...34f

Er det ikke 23 i ukedagene og 00 i helgene ? eller tar jeg feil?

Skrevet

Jwg tviler egentlig på at politiet  faktisk gidder å bry seg om slike ting... 

Anonymkode: 353d0...7f2

Skrevet

Kanskje ikke i større byer men her hvor det er et lite tettsted så har de ikke noe annet å gjøre faktisk :P

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, politiet plikter håndheve loven.

• Liker 10
Skrevet

Har politiet tid så dukker de faktisk opp. Gi dem til 00:00 TS og så ringer du. Bråker de på nash så ringer du da også.

• Liker 10
Skrevet

Jeg har opplevd at politiet kommer og stenger av fester på lørdager, og jeg bor på St Hanshaugen i Oslo

Anonymkode: 644a6...db8

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Har politiet tid så dukker de faktisk opp. Gi dem til 00:00 TS og så ringer du. Bråker de på nash så ringer du da også.

Ja, orker ikke dette mer.. er egentlig overrasket over at ikke noen har ringt de allerede..

Skrevet

Har politiet tid så dukker de opp. Hadde ringt, hver eneste jævla gang de holdt på til midnatt frem til de tok tegninga. 

Anonymkode: 2ad27...df0

• Liker 7
Skrevet

Etter 23 alle dager skal det være stille, du har da etter lovens rett å ringe politiet om det er forstyrrende eller unødvendig bråk.

Skrevet
Akkurat nå, TadaH skrev:

Etter 23 alle dager skal det være stille, du har da etter lovens rett å ringe politiet om det er forstyrrende eller unødvendig bråk.

Åja, trodde det var lenger i helgene men da så :)

Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Kanskje ikke i større byer men her hvor det er et lite tettsted så har de ikke noe annet å gjøre faktisk :P

Hvor mange politifolk har dem egentlig å rutte med på kveldstid i helgene da?           

Dersom fleire ting skjer på fleire forskjellige steder, spredt utover heile distriktet. Da er det ikke sikkert at de gidder å bry seg med noen som går på fylla ett eller annet sted... 

Skrevet

Hvor mange politifolk har dem egentlig å rutte med på kveldstid i helgene da?           

Dersom fleire ting skjer på fleire forskjellige steder, spredt utover heile distriktet. Da er det ikke sikkert at de gidder å bry seg med noen som går på fylla ett eller annet sted... 

Nei det er klart.. men leser liksom i lokalavisen ca hver mandag at de var ute  å stengte fest der og der....så regner med at de har tid til sånt :)

Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Ja, orker ikke dette mer.. er egentlig overrasket over at ikke noen har ringt de allerede..

Det skjønner jeg godt. Er det noen som har fest innimellom kan man på en måte leve med det. De få gangene i året naboene her har fest syntes jeg nesten bare det er hyggelig :P Hadde de festet sånn som du beskriver så hadde jeg blitt mannevond altså.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Åja, trodde det var lenger i helgene men da så :)

På helligdag fra kl 00 til kl 24 samt påske-, pinse- og julaften etter kl 16 skal det være helligdagsfred som ingen noe sted må forstyrre med utilbørlig larm. Var visst kl 12 beklager.

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1995-02-24-12

Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Det skjønner jeg godt. Er det noen som har fest innimellom kan man på en måte leve med det. De få gangene i året naboene her har fest syntes jeg nesten bare det er hyggelig :P Hadde de festet sånn som du beskriver så hadde jeg blitt mannevond altså.

Ja ikke sant ? En ting er når JEG ikke får sove men når det går utover barnet mitt i tillegg...jeg kjenner jeg kunne gått ut å brølt de opp i ansiktet...

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Ja ikke sant ? En ting er når JEG ikke får sove men når det går utover barnet mitt i tillegg...jeg kjenner jeg kunne gått ut å brølt de opp i ansiktet...

Jeg er helt enig med deg. Sånn festing hver eneste helg bør man holde seg for god til når man bor så tett på andre mennesker. 

Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Jeg er helt enig med deg. Sånn festing hver eneste helg bør man holde seg for god til når man bor så tett på andre mennesker. 

Enig.. fyren som bor der er eldre enn meg også, med to barn.. skulle trodd han var voksen men... 

Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Enig.. fyren som bor der er eldre enn meg også, med to barn.. skulle trodd han var voksen men... 

Håper ikke barna er hjemme under all denne festingen? 😱

Det er vel gjerne de "nysingle" som er verst... De skal ta igjen alt det tapte fra tiden hvor de var i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...