AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 No som jeg er godt voksen har livet mitt begynt å falle på plass har liksom funnet ut forskjellige ting som skjedde meg som barn som vidre førte til dumme valg i livet mitt.Men jeg har begynt å tenke på et søsken barn som er 7 år eldre enn meg som skulle ta på brystene mine når jeg kom hjem og han skulle ut fra mitt hjem.Det som gjorde at det ikke skjedde noe er at da han skulle ta på dem kom faren min mot døren og da ble han redd.Det som plager meg er at faren min er hans onkel og han synes han har klart seg så bra etter mye om og men.Skal jeg fortelle min far og mor hva han skulle gjøre med meg for 20 år siden.Eller skal jeg la det ligge å plage meg. Anonymkode: d05ff...500
Meadow Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Han skulle til å ta på dem for 20 år siden? Synes du skal komme deg videre i livet, beklager.... 17
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Han var jo 19 år da voksen og en 12 åring er et barn . Anonymkode: d05ff...500 1
Gjest BethD Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 4 minutter siden, Meadow skrev: Han skulle til å ta på dem for 20 år siden? Synes du skal komme deg videre i livet, beklager.... Enig...
WubWub Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Du sier at han ville ta på brystene dine men det skjedde ikke noe fordi far din kom hjem. Det er 20 år siden - og dette plager deg fremdeles. Personlig ville jeg heller tatt dette med en psykolog om jeg gikk å tenkte på at noen prøvde ta på meg, 20 år etter det skjedde. 9
The Kitten Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Men hva vil du oppnå med å fortelle dette? 8
Rotemor Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 Dette grenser mot selvdyrking. Gå videre, ikke ødelegg andres tilværelse. 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 Min fetter har tatt meg på brystene. Ikke noe som gjør at jeg har mistet nattesøvnen, akkurat - eller vurderer å fortelle mine foreldre! Det skulle vel blitt en fin huskestue i familien Anonymkode: 4891f...920 4
Hjelp_Meg Skrevet 26. august 2017 #10 Skrevet 26. august 2017 (endret) Hmmmm trenger ikke å si det, bare glem det! Endret 26. august 2017 av Hjelp_Meg
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 heheheh jeg gjorde sex med fetteren min etter at han rørte meg på ..... det var for 13 år siden da var jeg 16, og skal ikke si det til noen 😜😜 Anonymkode: fe710...c7d
Perle Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 (endret) Og nabogutten grafset på trusene mine for 27 år siden. Kansje jeg burde ringe mora hans fortelle om det? Seriøst, move on! Endret 27. august 2017 av Perle 2
Hjelp_Meg Skrevet 27. august 2017 #13 Skrevet 27. august 2017 1 minute ago, Perle said: Og babogutten dro i trusene mibe for 27 år siden. Jansje jeg burde ringe mora hans? Seriøst, move on! Enig
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #14 Skrevet 27. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: heheheh jeg gjorde sex med fetteren min etter at han rørte meg på ..... det var for 13 år siden da var jeg 16, og skal ikke si det til noen 😜😜 Anonymkode: fe710...c7d Gjorde sex? Anonymkode: e4b99...2b1 3
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 27. august 2017 #15 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Rotemor skrev: Dette grenser mot selvdyrking. Gå videre, ikke ødelegg andres tilværelse. Du er klar over at kroppen husker og at en del av hjernen lagrer alle minner og følelser man har hatt? Jeg forstår godt at TS ikke har glemt dette. Det er mulig at hun i den situasjonen følte seg truet og ble redd, og at dette brant seg fast i minnet. Jeg har selv nettopp fått vite at jeg har kompleks PTSD som følge av langvarige traumer, omsorgssvikt. Jeg er 19 år nå og kan selv huske glimt fra 1-2 års alderen. Ikke mye, men noe. Det jeg mener med dette er at ting lagres i hjernen, i underbevisstheten.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #16 Skrevet 27. august 2017 Min litt eldre kusine befølte meg for 40 år siden. Bør jeg anmelde det? Anonymkode: e4b99...2b1
The Kitten Skrevet 27. august 2017 #17 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, JesusElskerAlle skrev: Du er klar over at kroppen husker og at en del av hjernen lagrer alle minner og følelser man har hatt? Jeg forstår godt at TS ikke har glemt dette. Det er mulig at hun i den situasjonen følte seg truet og ble redd, og at dette brant seg fast i minnet. Jeg har selv nettopp fått vite at jeg har kompleks PTSD som følge av langvarige traumer, omsorgssvikt. Jeg er 19 år nå og kan selv huske glimt fra 1-2 års alderen. Ikke mye, men noe. Det jeg mener med dette er at ting lagres i hjernen, i underbevisstheten. Jo, men fortsatt, hva vil hun oppnå med å fortelle det? Jeg ble misbrukt av et nært familiemedlem gjennom tenårene. Nå er jeg voksen og innser at jeg ikke kommer noen vei med å si det til forelrene hans. Nå skal det sies at jeg har gått i terapi og fått hjelp, og det oppfordrer jeg også TS til å gjøre. 2
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 27. august 2017 #18 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, The Kitten skrev: Jo, men fortsatt, hva vil hun oppnå med å fortelle det? Jeg ble misbrukt av et nært familiemedlem gjennom tenårene. Nå er jeg voksen og innser at jeg ikke kommer noen vei med å si det til forelrene hans. Nå skal det sies at jeg har gått i terapi og fått hjelp, og det oppfordrer jeg også TS til å gjøre. Veldig leit å høre hva du har gått gjennom. Det må ha vært utrolig smertefullt. Jeg er glad for at du har fått hjelp. Til spørsmålet ditt vil jeg si at første steg ofte er å erkjenne det som skjedde, sette ord på det, for å så skaffe seg hjelp. Kanskje det hjalp TS å få det ned skriftlig.
The Kitten Skrevet 27. august 2017 #19 Skrevet 27. august 2017 37 minutter siden, JesusElskerAlle skrev: Veldig leit å høre hva du har gått gjennom. Det må ha vært utrolig smertefullt. Jeg er glad for at du har fått hjelp. Til spørsmålet ditt vil jeg si at første steg ofte er å erkjenne det som skjedde, sette ord på det, for å så skaffe seg hjelp. Kanskje det hjalp TS å få det ned skriftlig. Tusen takk for det, jeg setter stor pris på omtanken. Og ja, jeg tror også det hjelper TS å få det ned skriftlig.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #20 Skrevet 27. august 2017 20 eller 2 år siden? Anonymkode: b5bf1...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå