AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Er det noen som husker hvilken bok jeg mener? Jeg synes å huske at det var snakk om en type bokserie med korte skrekkhistorier. Hver bok/historie hadde et bilde på coveret, og den eneste jeg husker var av et flatt og tørt ørkenområde med kvinnebein som stakk opp fra bakken. Muligens et tre med en kråke eller en annen fugl? Det er i hvert fall 10-15 år siden jeg leste disse som barn, og skulle gjerne funnet dem igjen. Takknemlig om noen vet noe! Anonymkode: bae59...a7d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 12 minutter siden, Anonymsis skrev: Du mener ikke grøsserne av R.L. Stine? Hmm, det er mulig... Grøsserne høres riktig ut, men jeg har googlet meg halvt ihjel og finnet ingen coverbilder som den jeg tenker på Husker også kunststilen som mer realistisk og mer dempet farger, mer lignende Marg & Bein-serien i utseendet. Men takk for tips! Anonymkode: bae59...a7d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Noen andre som kjenner den igjen? Anonymkode: bae59...a7d
Tillion Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 (endret) Var det noe om ei død jente i et tomt basseng som våknet til live igjen eller noe sånt? Kvalme beskrivelser av den metalliske blodlukta og døde kroppen hennes osv.? Husker coveret du snakker om, men usikker om jeg kobler det til riktig bok. Tror heller ikke det var R.L. Stine. Tror kanskje du snakker om den serien pocketbøker man fikk kjøpt i bulk, masse bøker pakket inn i folie, noen teite og barnslige (med monsterinsekter osv.), og andre mer skumle? Edit: glem det, fant ut det var "Bone Chillers"-serien jeg tenkte på, ser ikke riktig ut det heller. Endret 29. august 2017 av Tillion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå