Gå til innhold

Forsiktige og snille personer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er de så kjedelige? 

Anonymkode: f779d...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje de synes du er kjedelig også? Forsiktige og snille personer er ofte mer utadvendte og gjør mer ut av seg der de er trygge og med folk de er trygge på. Det sier litt om deg egentlig som tror de er så kjedelige bare fordi de er forsiktige liksom. Prøv å bli kjent med de istedet. 

Endret av drop-dead
  • Liker 11
Skrevet

Bare fordi de ikke er så frempå med å ta plass, så har de da masse spennende og interessant å by på fordet når man blir kjent med de.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er forsiktig og snill men jeg kan være litt spennende noen ganger da

Skrevet

Hva er formålet med denne tråden egentlig? Rakke ned på folk som ikke er akkurat sånn som du liker dem? 

Forsiktige og snille mennesker er gjerne mer enn det, men det hadde du nok oppdaget om du prøvde å bli kjent med dem. 

• Liker 2
Skrevet

Stillest vann har dypest grunn. Ser du bare på overflaten så ser det kjedelig ut, ja. Det er først når du gir deg uti at du skjønner at det er langt mer spennende enn du først antok.

Anonymkode: 98ab4...928

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner to jenter som er meget forsiktig av seg. Har gått i klasse med dem i 10 år, og de er de kjedeligste menneskene på jord. Syns jeg. Som liker å ha det gøy og være veldig spontan. 

Skrevet

Jeg er ganske stille virker det som.. men det er fordi jeg ikke kjenner deg eller føler meg trygg på deg.

Derimot stoler jeg på deg så prater jeg som en foss ..

• Liker 1
Skrevet

Heller forsiktige og snille personer, enn personer som dømmer folk på den måten Ts og enkelte andre her i tråden gjør. :murvegg:

• Liker 4
Skrevet

Det er jo en grunn til at de er stille rundt deg. De synes ikke akkurat at du er en høydare heller. 

Anonymkode: 5e0b0...5e8

• Liker 5
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Heller forsiktige og snille personer, enn personer som dømmer folk på den måten Ts og enkelte andre her i tråden gjør. :murvegg:

Enkelte? De fleste dømmer folk som er rolige og stille. Av en eller annen grunn blir man også direkte mislikt og sett ned på. Har opplevd det selv

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Skrevet

De som er stille har vel skjønt at det er bedre at folk tror du er en idiot fordi du ikke sier noe, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil. Som visse andre. ;)

Skrevet

De er ikke nødvendigvis kjedelige de har bare ikke vist hvem de er. Mest sannsynlig er de bare sjenerte.

• Liker 1
Skrevet

Er man forsiktig generelt er man kanskje litt kjedelig. Heldigvis finnes det masse snille personer som ikke er så forsiktige (og kjedelige).

Skrevet

Noen kan fort virke 'snille og forsiktige' i relasjonene de ikke orker å engasjere seg i.  Kanskje de tenker spennende, nedlatende tanker i skjul?

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

"Snille og forsiktige" mennesker er ikke "bedre" enn andre. De bare unngår helst konflikter og konfronteringer ansikt til ansikt. Greit nok.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Blir forresten nysgjerrig på de mer stille. De har som regel evne til å observere og lytte,og de kan være morsomme å snakke med når en blir kjent med dem :-)

Skrevet

Jeg er snill og forsiktig og hvis du oppfatter meg som kjedelig er det fordi jeg ikke ønsker kontakt med deg.

Anonymkode: abcd6...f95

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det er lett å oppfattes som litt kjedelig hvis man er sjenert. Da ser gjerne folk bare en snill og forsiktig person. 

Det er slik jeg er på overflaten sammen med mennesker jeg ikke er trygg på. Blir man kjent med meg så er jeg annerledes, men mange dømmer lett. Litt for lett ofte. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere tror at "stille og rolig" er synonymt med snill, og dessuten ikke evner å registrere mer ved et menneske enn at han eller hun er "stille", så tror jeg kanskje at dere burde komme dere litt mer ut blant folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...