Unika Skrevet 27. august 2017 #21 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Synes generelt mange av disse influence'erne er litt dårlige på å fronte norsk mote også jeg.. (med noen unntak!). Når så mange velger statement-plagg, sko og vesker fra store internasjonale motehus, så har det en tendens til å overskygge det "ene" plagget fra Moods.. Altså, godt mulig flere norske merker var representert, men inntrykket jeg som forbruker og privatperson sitter med, er at det går mest i internasjonale (og danske!) merker.. Kanskje norsk mote rett og slett er for dårlig? Kjøper forsåvidt aldri noen norske merker selv, når jeg tenker meg om... Hva har vi egentlig av norske merker i butikker rundt om i landet i dag, sånn utenom byTimo og Holzweiler? ..Og fra et PR-perspektiv er det klokt av dem å ikke spinne videre på denne debatten også, ble ganske stille i kommentarfeltet på minMote. Endret 27. august 2017 av Unika La til mer, og la til enda litt mer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 27. august 2017 #22 Del Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, tingi85 skrev: Det var faktisk et reelt spørsmål fra min side 🙈 Hvem er it her i Norge/Oslo? Jeg tror det er disse jentene det siktes til: http://www.minmote.no/#!/artikkel/24123381/oslo-runway-bytimo-med-oslos-nye-it-jenter-paa-catwalken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 29. august 2017 #23 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg synes MinMote-kommentaren har mye potensiale, men det har nok gått litt for fort over tastaturet. Koblinger mellom fotografer, merkevarer og bloggere/influencere/"it-jenter"/dagens etikett er noe som bør gås etter i sømmene, ideelt sett grundigere enn det som gjøres i denne kommentaren. Dessverre kastes det glass i steinhus når man ser på hvordan MinMote - ifølge seg selv "Norges største moteside" - (ikke) har dekket Oslo Runway. Oslo Runway er en gavepakke til den type journalistikk - hvor er dybdeintervjuer med designere? "En dag i livet til Oslo Runway-sjefen"? Livestrømming? Jeg savner ordentlig, norsk motejournalistikk der ingen er BFFs eller (eks-)kona til noen, bare grundige, dyktige journalister med en brennende interesse for mote! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 29. august 2017 #24 Del Skrevet 29. august 2017 1 time siden, ClickB4it skrev: Jeg synes MinMote-kommentaren har mye potensiale, men det har nok gått litt for fort over tastaturet. Koblinger mellom fotografer, merkevarer og bloggere/influencere/"it-jenter"/dagens etikett er noe som bør gås etter i sømmene, ideelt sett grundigere enn det som gjøres i denne kommentaren. Dessverre kastes det glass i steinhus når man ser på hvordan MinMote - ifølge seg selv "Norges største moteside" - (ikke) har dekket Oslo Runway. Oslo Runway er en gavepakke til den type journalistikk - hvor er dybdeintervjuer med designere? "En dag i livet til Oslo Runway-sjefen"? Livestrømming? Jeg savner ordentlig, norsk motejournalistikk der ingen er BFFs eller (eks-)kona til noen, bare grundige, dyktige journalister med en brennende interesse for mote! Enig, godt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg