AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Jeg har møtt en fyr. og jeg er så usikker på både hva jeg selv tenker om ham og hva han tenker om meg. -Han har sagt han er seriøs og at han synes det er koselig å være sammen med meg. - vi har hatt sex, og datet noen ganger (ja gikk fort, og derfor jeg sikkert overtenker også). Men han bruker veldig lang tid på å svare. som regel flere timer, en gang dagen etterpå.. Han jobber 08-16 og har noen ting han gjør i ukene. Jeg bare føler han ikke er skikkelig interessert. og derfor usikker på om jeg vil fortsette å møte ham, eller date andre istede for. Han prioriterer liksom venner foran å møte meg. skriver utfyllende meldinger og vil møtes. Derimot, er det ikke litt slik at han skulle være litt mer engasjert? Det er alltid planer med venner som kanskje blir noe av eller ikke. Hvis de blir noe av så drar han, hvis ikke så spør han om vi skal finne på noe. Det andre som er litt rart er at det gjerne er teltur med en kompis og to venninner, eller se film med en kompis og to venninner. Jeg er veldig redd for å bli såret. Jeg ble så såret de andre gangen er ikke klar for å bli såret på samme måte en gang til, blir for mye på bare noen få år. - kanskje jeg er for såret for å treffe nye gutter nå? altfor skeptisk? eller er denne situasjonen litt ''stressende'' for flere enn meg? - jeg vil møte noen hvor jeg føler meg trygg ganske fort at han virkelig liker meg og virkelig prioriterer å bli kjent og satse.. forresten, jeg er 30 og han er 28.. Anonymkode: 63593...bda
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Treff nye gutter du. Skjønner veldig godt at det gjør vondt, men han bruker deg bare. Du må finne deg en gutt som du blir skikkelig forelsket i, og som blir forelsket tilbake. Anonymkode: cd3cd...dfd 1
Sunstone Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Prøv å hold litt tilbake. Utforsk markedet og vær åpen kanskje tar han kontakt?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Er litt i samme situasjon. Sannheten er at han ikke er interessert, han bruker deg. Anonymkode: 50448...6c7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 TS her.. Ja jeg tror kanskje han ikke er interessert nok hvertfall. Han er introvert men likvel veldig sosial. Men siden han tydeligvis avventer om det ''blir noe av'' de planene med vennene sine istede for å være sammen med meg. Så tenker jeg at da er man ikke skikkelig gira. - så jeg tror jeg burde date andre. se hvordan det går, istede for å vente på hva han bestemmer seg for.. Anonymkode: 63593...bda
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 Jeg har på en måte samme problemet, bare litt annerledes: Fikk kontakt med en "gammel kjenning"(vi kjente kun til hverandre fra glanstiden,han var forelska i meg den tida,men tørte ikke ta kontakt da) på en datingapp i april. Skreiv veldig intenst i fire uker, møttes og bare snakka om gamle dager, og kjørte rundt i bilen hans i noen timer. Hadde fortsatt intens kontakt etter dette, men møttes lite. Han har barn annenhver uke, så kunne ikke møte folk det ikke var seriøst da. Så det blei begrensa med tanke på de ukene. Men han ville heller ikke prioritere å møtes i "friukene", da var det alle unnskyldninger i boka, skulle bygge på huset, fikse ting og tang etter eksen flyttet ut osv osv. Han fortalte at han måtte være litt egoistisk,fordi han måtte bli ferdig med dette før han begynner på jobb igjen nå i september(etter å ha vært permittert i over 1 år). Men alle som vil noe og liker noen,prioriterer om det så er en liten halvtime av dagen. Hadde kontakt daglig på appen leenge etter dette også. Har hatt kontakt av og på,helt til begynnelsen av august. Jeg flyttet til en ny leilighet og vi hadde avtalt at vi skulle møtes her en kveld, jeg skulle foreslå sa han og jeg forelso, men da ignorerte han meg hele dagen, og kom med unnskyldninger om at tlf hadde ligget inne, og han hadde vært i hagen å arbeidet hele ettermiddagen/kvelden og samarbeidsprosjekt med naboer osv. Men har var pålogget flere ganger på appen denne dagen når vi skulle møtes. Og at det da blei seint, han skulle dusje osv(og jeg har gitt klart beskjed om at ingen kommer etter 20.30 da det ikke er kun snakk om bootycall;p) men han foreslo ikke det en gang. Og jeg konfronterte med løyner osv, og han nektet selvsagt, og har ignorert meg etter dette. Ikke bra å være "bitchy", men har opplevd løynere før, og vi har til og med diskutert det, så gjør han på samme måten selv. Er det mulig. Det som har gått igjen er at vedkommende har vært svært egoistisk, "meg meg" ditt og datt. Har sett det, men ignorert det. Trodd at det kanskje snudde(naivt og dumt), Vi hadde planlagt flere ting vi sskulle gjør, men ingenting ble. Ikke be meg gå til psykolog, for det har man gjort Men man trenger å lette på trykket litt. Sidenote, han møter ikke andre, for han bruker disse appene for å booste egoet sitt. Men han sitter 24/7 på de appene bare for å kike på damene,men han vil ikke møte noen virker det som. Det fortalte han face to face en gang også..Det jeg lurer på hvorfor er menn som dette?Hvorfor vil de bare sitte å snakke med deg, bruke deg som tidsfordriv men ikke prioritere å møtes og å finne på ting?Det er på dusinet av disse mennene. Anonymkode: 3094d...396
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 Info 34 og 36 år. Trodde virkelig folk hadde begynt å oppføre seg skikkelig i 30-åra, Han er heller ikke player, for var i et forhold i 10 år, før for snart 2 år siden. Det som forresten var likt med TS, var at han her også viste ikke om han skulle møte venner noen ganger, om det ble noe eller ikke. Og viss det ikke ble noe, spurte han meg om å treffes. Takk gud,da var det ikke alltid det passet meg,da jeg hadde andre planer! Denne dama hopper ikke når det kun passer andre. Man gir og tar, enkelt og greit. En annen ting var at han var ikke min type på utseendet i det hele tatt, men blei kjent og ville gi det en sjangs, men angrer på det,ja. Utviklet aldri følelser siden omtrent aldri møttes, men klart det betydde noe når man hadde lagt ned energi i nesten 5 mnd..Men mannfolk tenker tydeligvis ikke slik. Anonymkode: 3094d...396
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Ingen som vil svare?!?!? Anonymkode: 3094d...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå