AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Har en borch vaskemaskin varioperfect maxx 8. Noen som har samme vaskemaskin? Jeg satte den på i natt, og da jeg skulle henge opp klærne i dag tidlig så fikk jeg ikke til å åpne maskinen. Noen som vet hvordan jeg kan åpne den? Har prøvd å satt den i gang igjen, og den piper at den er ferdig, men den er låst sånn jeg ikke klarer å åpne den. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å åpne den igjen? På forhånd takk Anonymkode: 40658...20f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Jeg kjøpte maskinen i 2011 forresten. Ts Anonymkode: 40658...20f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Borch høres jalla ut, neste gang kjøp en Bosch Anonymkode: 567ab...1b3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Har du fått løst det? Hvis ikke: Kan det tenkes dørlåsen ikke åpner seg fordi maskinen fremdeles er full av vann? Prøv å rense filteret (sett noe under som kan fange opp alt vannet som renner ut), deretter kjører du sentrifugeringsprogrammet (eller bare utpumping/tømming, om du har det). Anonymkode: 04471...da4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Bosch ja. En liten skrivefeil der 😂 Har ikke fått løst det. Satte på maskinen tidligere. Da den ble ferdig, så gikk jeg inn å såg at displayet var sort. Det lyset vanligvis med røde tall osv. Den piper mange ganger at den er ferdig, men den åpner seg ikke, og den åpne Den e grei ikke. Det skal komme en lyd når maskinen åpner seg etter endt vask, men den kommer ikke. Anonymkode: 40658...20f
Gjest To the stars Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 søk opp modellnummer på google så finner du bruksanvisningen. skal stå troubleshooting del bakerst i anvisningen. sjekk der først. vis ikke send en mail til bosch http://www.bosch-home.no/kundeservice håper det ordner seg for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå