Gå til innhold

Forelsket i en som er to år eldre... det er vel bare å glemme?:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26, han 28. Jeg tenker at menn i den alderen kanskje ser mer på jenter på 21?

Anonymkode: 078c9...c96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel litt voldsomt og anta at alle menn på 28 er ute etter jenter på 21? Det er nok ikke tilfellet.

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 26, han 28. Jeg tenker at menn i den alderen kanskje ser mer på jenter på 21?

Du skal ikke tenke så mye. I alle fall ikke på sånt tull.

Det du skal gjøre er å høre om han vil være med å ta en lunch/øl/kaffe en dag.

Anonymkode: e88af...81b

• Liker 3
Skrevet

MENN ser på kvinner. Ekle, små, umodne kryp av noen guttunger, ser på små 21-åringer.

• Liker 1
Skrevet

Eh, nei. Bare taperne som ikke kan imponere damer på egen alder.

• Liker 2
Skrevet

Ja, for du har aldri sett eller hørt om menn som er forelsket i, sammen med eller gift med en kvinne som er kun to år yngre enn seg selv? Eller på helt samme alder? Eller litt eller mye eldre? Det er jo bare å glemme, for de finns jo ikke? Alle forhold er slik at kvinnen er syv år yngre. Alltid. Det er det alle menn forelsket seg i, en alder. 

Anonymkode: c2ff6...33a

• Liker 2
Skrevet

Det går bra, men du må skynde deg, det er bare 4 år til ingen vil ha deg:fnise:

Anonymkode: d375e...2b4

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, når jeg møtte kjæresten min var jeg 19 og han 26, så kanskje du har rett. Du får finne deg en på 33 :) 

Anonymkode: 88116...bbe

• Liker 1
Skrevet

Ja, er nok bare å glemme..

Han vil nok ha en på 21 år. (Ikke 20 eller 22, men 21)

Anonymkode: 90a54...44d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alder har så mye å si. Vi har vell alle veldig veldig mange eksempler på menn som vil ha to år yngre kvinner.. Ikke alle menn er like. Hva akkurat han du tenker på foretrekker i alder, er jo litt vanskelig å si. Noen foretrekker at de er på samme alder, eldre eller mye yngre.

Men om han er ute etter noe seriøst, så tror jeg personlighet og andre ting er mer viktig enn akkurat om hun er 2 år yngre eller 6 år yngre. 

Skrevet
1 time siden, Simbyxor skrev:

MENN ser på kvinner. Ekle, små, umodne kryp av noen guttunger, ser på små 21-åringer.

Altså, jeg er 22 (snart 23) og jeg anser meg selv som en kvinne! Har født barn og hele pakka. Så MENN ser på meg også. Vil si man er kvinne når man er over 20. Eller hvordan man oppfører seg til alderen. 

Skrevet

Samboer har mange single guttevenner i alderen 25-30, og alle ønsker damer på omtrent samme alder, og maks 3 år yngre. Selv de på 25 år synes jenter på 20-21 år stort sett er "småjenter", så tror du kan slappe helt av! 😅

Anonymkode: a6c97...c96

• Liker 1
Gjest Stille leser
Skrevet
11 timer siden, Simbyxor skrev:

"små 21 åringer"? Hva mener du med det. De er jo akkurat like store bare litt strammere i fisken :)

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hvor moden en kvinne er spiller en stor rolle for flere av oss. Det er som regel en ganske stor forskjell der mellom en som er 21 og en som er 26. Jeg er ikke fast betemt på en viss alder for det som har noe å si for meg er hvilket stadie man er i i livet. Det er greit å være med en som er kommet like langt som det man selv er. Jeg hadde valgt deg på 26 ts fremfor en som er 21.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på alder TS, det som spiller en rolle her er personlighet og kjemi.

Skrevet

Menn i den alderen ser etter jenter i alderen 20-28

Moden? Hva legges i moden som 26 åringer må være og aldri 21 åringer? Mindre festing? De individuelle forskjellene er for store

Viktigste er fin, gøy og får oss til å føle oss bra. Både 21 åringer og 26 åringer kan og kan ikke gjøre det

Skrevet

Tror dette går mer på følelser, personlighet, ting til felles osv. 

Kjæresten min er 23, jeg er 27. 

Vi prøvde ikne å bli sammen/forelsket. Det bare skjedde.. 

Xen hans er 20/21..

Anonymkode: 89fa6...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...