AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Jeg og samboeren min ønsker oss barn Nå ca. Har jeg befruknings"uka" men når vi skulle holde på gjorde det vondt og det kjentes ut som han traff bunnen. Har aldri opplevd dette før, hva er det? Anonymkode: fd3b4...0ca
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Han traff nok livmorhalsen din, det kan være ganske så smertefullt. Les deg opp om syklusen og hvordan den påvirker bla livmorhalsen. Hvor lange sykluser har du? Anonymkode: 84ff4...4f9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Det er så forskjellig noen ganger 28, 30 og andre ganger 33 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han traff nok livmorhalsen din, det kan være ganske så smertefullt. Les deg opp om syklusen og hvordan den påvirker bla livmorhalsen. Hvor lange sykluser har du? Anonymkode: 84ff4...4f9 Anonymkode: fd3b4...0ca
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så forskjellig noen ganger 28, 30 og andre ganger 33 Anonymkode: fd3b4...0ca Men det er ikke så ille, er godt innenfor det som betegnes som regelmessig syklus. EL kommer som oftest 11-17 dager før neste mens. Man sier ofte dag 14 før mensen, men det er altså mulig at den kommer både før og etter. Du kan bruke EL tester for å finne ut når du har EL. De er mye billigere på nett enn på apoteket. Anonymkode: 84ff4...4f9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Hva lurer du egentlig på? Det klaffer aldri med sex fordi det gjør vondt? Eller er det syklusen din du undrer deg over? Anonymkode: 97e2e...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå