Kaffemonsteret Skrevet 27. august 2017 #21 Del Skrevet 27. august 2017 Jeg er på ingen måte noen ekspert, men synes den siste instaposten hennes også så merkelig ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 27. august 2017 #22 Del Skrevet 27. august 2017 52 minutter siden, Kaffemonsteret skrev: Jeg er på ingen måte noen ekspert, men synes den siste instaposten hennes også så merkelig ut. Flere som synes det. Virker nesten som hun ubevisst prøver å etterligne CBE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. august 2017 #23 Del Skrevet 27. august 2017 http://imgur.com/a/P4eg6 Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 27. august 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 27. august 2017 Jeg har ikke et spesielt skarpt blikk for photoshop og ikke saumfarer jeg sosiale medier etter det heller, men for meg syntes redigeringen åpenbar; kjøkkenbenker heller sjelden brått nedover. Og så i en reklamepost for Adams matkasser av alle ting. Hvorfor? Det var ikke akkurat som at situasjonen påkrevde rumpe. Hun kunne løst det på sånn ca fem hundre bedre måter. Det bare virker så dumt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 27. august 2017 #25 Del Skrevet 27. august 2017 Lol, hva skjer? Dette er jo helt tragisk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2017 #26 Del Skrevet 27. august 2017 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 27. august 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/P4eg6 Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut Når en redigerer rumpe i reklame for en matkasse, tenker jeg at man har en lav terskel for å redigere generelt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2017 #28 Del Skrevet 27. august 2017 Eldre dame prøver desperat å være sexy.... 21 minutter siden, kidnapkid skrev: Når en redigerer rumpe i reklame for en matkasse, tenker jeg at man har en lav terskel for å redigere generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikke Skrevet 27. august 2017 #29 Del Skrevet 27. august 2017 Neeeeeeei så flaut 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 27. august 2017 #30 Del Skrevet 27. august 2017 Off 😖 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 27. august 2017 #31 Del Skrevet 27. august 2017 1 time siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/P4eg6 Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut Det er jo greit redigert foran henne også, hvis ikke det er noen særdeles merkelige trær der hun har tatt bildet... Hun som er så flott fra før, så unødvendig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. august 2017 #32 Del Skrevet 28. august 2017 Det som er morsomt er jo at svigerfaren hennes både er fotograf og fotografLÆRER. Jeg lurer faktisk på om Jonas også har vært innom feltet. Kunne fått litt hjelp med denne redigeringen da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 28. august 2017 Forfatter #33 Del Skrevet 28. august 2017 Jonas Forsang, ja. Vi husker jo hans offisielle avskjed med seriøs journalistikk; hans skjønnmalende portrett av Caroline Berg Eriksen da hun ble tatt i systematisk løgn. Et relativiserende forsvar, som en vennetjeneste til Magnus Rønningen - fotballfruens daværende PR-rådgiver. Habilt par. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 28. august 2017 #34 Del Skrevet 28. august 2017 15 timer siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/P4eg6 Ikke vanskelig å se at det er redigert ved midjen, se på treet bak henne. Flaut Fatter ikke vitsen?! Hun er da flott som hun er! Dette blir FOR DUMT av ei dame på 40. Djisess. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 28. august 2017 #35 Del Skrevet 28. august 2017 ER dere helt sikre på dette? For da har jeg gått 5 på.., jeg har nemlig bestilt Adams matkasse, fordi jeg trodde man fikk slik flott sprettrompe av maten i den Bare flaut å gjøre slikt, uansett alder! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 28. august 2017 #36 Del Skrevet 28. august 2017 Har aldri hatt sansen for henne.Hun virker så høy på seg selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 28. august 2017 #37 Del Skrevet 28. august 2017 Nå er siste bildet borte fra snap også :-) Tydelig at bloggerene følge med på KG ;-) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 28. august 2017 #38 Del Skrevet 28. august 2017 13 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Nå er siste bildet borte fra snap også :-) Tydelig at bloggerene følge med på KG ;-) De har så godt av en reality check at det håper jeg virkelig de gjør... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 28. august 2017 #39 Del Skrevet 28. august 2017 Ellers kom det greit frem av podcasten hun og Synnøve Skarbø beærer eteren med at hun tar null selvkritikk når det gjelder hele den nevnte Pfu-sagaen. Det ble tydelig at hun ser seg selv som offeret i den saken ... Selvrettferdig muchos. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 28. august 2017 #40 Del Skrevet 28. august 2017 Synnøve er sykt bra på den podden da. Vanessa er ikke i samme liga. Og veldig merkelig og si føkkings hele tiden når du er 40 år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg