AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Alt du trenger er å svare noe i tråden, og jeg vil prøve å se på deg. Dette er en øvelse for min del. NB, jeg ser på de som svarer i tråden, så vit at om du skriver i tråden så vil jeg tune meg inn og gi deg noen kort som forhåpentligvis vil være gode råd. Anonymkode: 1eda0...5aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Man bør så absolutt holde seg unna sånt!!! Anonymkode: d1730...19d 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 Hvilke tall blir trukket i vikinglotto på onsdag? Anonymkode: f1bd8...61d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #14 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, Byjenta! skrev: jeg vil :D Det er en kvinne som skaper et problem for deg? En kvinne ( queen cups ) Dette kan være feks en omsorgsfull mor, deg selv, eller noen andre som er følsom og omsorgsfull rundt deg. Dette har med en ny start å gjøre ( death ) som er som en transformasjon. Utfallet er seier. Så om du opplever et problem om dagen som dette kan kjennes igjen i, så vil du greie deg helt fint. Anonymkode: 1eda0...5aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #15 Skrevet 26. august 2017 4 minutter siden, hjertesukka skrev: Her også! Det virker som du er midt i en transformasjon ( death ) Dette kommer av krangler og en mann som raser frem med sin beskjed. Utfallet er ni begre i revers som kan bety å leve over evne. jeg ble litt usikker på betydningen her og la et kort til, og da kom det frem et økonomisk kort ( two pentacles ) som er å sjonglere mynter. Det betyr å være nøye med hva du bruker tiden din på, prioritere tiden og penger. Anonymkode: 1eda0...5aa
Gjest Axl Rose Skrevet 26. august 2017 #16 Skrevet 26. august 2017 Spå meg da! Selv om jeg ikke var blant de 5 første.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #17 Skrevet 26. august 2017 13 minutter siden, Guda85 skrev: Ja takk! Det er en kvinne i bildet her ( queen pentacles ) som er en utfordring for deg. Dette kan være noen i din nærhet, eller deg selv. Årsaken er en tung hendelse, noen som føler seg nede, såret ( ten swords ) Et offer, mao. Men også dette stiger man utifra, og ting blir bedre. Det er noen som tviler på seg her, muliges pga dette nedslaget. Det er viktig å stole på sin egen styrke. Det er mye styrke å hente inni oss. Husk at om du føler du har rett, så stå opp for deg selv. Man kan være sterk og selvsikker og ikke såre andre. Mitt råd til deg er ti begre. Lykke, familie, glede. Det er mye godt som venter. Anonymkode: 1eda0...5aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #18 Skrevet 26. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bør så absolutt holde seg unna sånt!!! Anonymkode: d1730...19d Da skal jeg ikke se på deg, men ønsker deg en god helg Anonymkode: 1eda0...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #19 Skrevet 26. august 2017 20 minutter siden, Desree skrev: Jeg også!! Det virker som du har en utfordring innen ( four wands ) som er et partnerskap. Det kommer av ( the devil ) i revers som står for å bryte seg fri. Det kan være at man føler seg fanget i noe som er uproduktivt. Enten det er et forhold eller arbeidsforhold. Utfallet er å lytte til sin egen stemme. Hva ønsker du? Legger et kort som fyller litt på dette og får eight pentacles, som er en som er i lære. Det kan virke som man begynner på nytt i noe, eller tar noen ekstra kurs for å fylle på kunnskap for å skape forandringen man ønsker. Anonymkode: 1eda0...5aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #20 Skrevet 26. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke tall blir trukket i vikinglotto på onsdag? Anonymkode: f1bd8...61d får opp 11 Det var alt. Anonymkode: 1eda0...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå