AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Jeg har fått høre at jeg gir mindre enn jeg selv tror. Og dette kommer av at jeg er LIVREDD for å være plagsom. Nå har det seg slik at en mann har skrevet mye til meg. Unnskyldt seg for maset sitt. Jeg sa at han ikke trengte å bekymre seg. Jeg har følelser, men jeg ser at et forhold kan bli vanskelig. Men jeg vil vise at jeg er vennlig/hyggelig /kjærlig. Han har mange venner og nært forhold til sin familie. Men, jeg sendte en melding hvor jeg skrev at jeg håper han har det bra (han har mistet en venn) og at jeg kondolerer. Jeg vet dette er tungt for han! Tenkte å vente med å høre hvordan det går med han til i morgen? Kunne skrevet det nå, men er redd han er veldig nedfor og at jeg kan bli masete. Virker jeg veldig pågående om jeg hører hvordan det går? Han har svart at han takker for tanken. Anonymkode: 2a343...527
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Vent et par dager siden det faktisk dreier seg om dødsfall. Det kan ta litt tid å synke inn. Men en ting jeg reagerer litt på, hvorfor vil du så gjerne vise han at du er kjærlig og hyggelig når du ser at et forhold med han kan bli vanskelig? Det vil jo være å gi han falske forhåpninger tenker jeg... Anonymkode: 76cdd...aed
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent et par dager siden det faktisk dreier seg om dødsfall. Det kan ta litt tid å synke inn. Men en ting jeg reagerer litt på, hvorfor vil du så gjerne vise han at du er kjærlig og hyggelig når du ser at et forhold med han kan bli vanskelig? Det vil jo være å gi han falske forhåpninger tenker jeg... Anonymkode: 76cdd...aed Jeg synes selv det hjelper å få meld fra en jeg bryr meg ekstra om når noe er tungt. Jeg er av dem som aksepterer vennskap med med den jeg har følelser for. Vi KUnNE blitt sammen. Men jeg har psykiske probleme/ustabil psyke og vil bli kontrollerende og sjalu. Og i hans liv er også noe i veien (ikke gift...slapp av folkens). Og jeg VET ikke om han har følelser. Men han har tatt initiativ til kontakt alle gangene.. men enkelt og greit, virker man intressert/påtrengende ved å høre hvordan det går? Anonymkode: 2a343...527
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Neida, det kan være vennskapelig å høre hvordan det går etter en sånn hendelse, om det var noen han har nær. Men om det er noen lengre ut i kretsen hans kan det kanskje oppfattes som en unnskyldning til å skrive til han på en måte og være litt påtrengende. Anonymkode: 76cdd...aed 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, det kan være vennskapelig å høre hvordan det går etter en sånn hendelse, om det var noen han har nær. Men om det er noen lengre ut i kretsen hans kan det kanskje oppfattes som en unnskyldning til å skrive til han på en måte og være litt påtrengende. Anonymkode: 76cdd...aed Han virker ikke til å ha vært redd for å trenge seg på meg. Men jeg har vært redd for å "logre med halen" når noen henvender seg fordi jeg ble mobbet i barne og ungdomstiden og mammas kjæreste sa at jeg ikke måtte blinfor glad når folk tok kontakt, ser bare dumt ut. Og at jeg ikke har denne verdien andre har, rett og slett fordi jeg er meg. Derfor har oppførselen min vært avvisende. Eller, jeg har kanskje vært litt kald?? Han har kunnet skrive til meg flere ganger. Alltid han som tok kontakt. Egentlig har jeg villet skrive til han flere ganger men aldri turt å ta initiativ. Anonymkode: 2a343...527
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 23 hours ago, AnonymBruker said: Han virker ikke til å ha vært redd for å trenge seg på meg. Men jeg har vært redd for å "logre med halen" når noen henvender seg fordi jeg ble mobbet i barne og ungdomstiden og mammas kjæreste sa at jeg ikke måtte blinfor glad når folk tok kontakt, ser bare dumt ut. Og at jeg ikke har denne verdien andre har, rett og slett fordi jeg er meg. Derfor har oppførselen min vært avvisende. Eller, jeg har kanskje vært litt kald?? Han har kunnet skrive til meg flere ganger. Alltid han som tok kontakt. Egentlig har jeg villet skrive til han flere ganger men aldri turt å ta initiativ. Anonymkode: 2a343...527 Men er du interessert i han som noe mer enn en venn? Du skriver jo at du har følelser, og da er det jo helt greit å vise det og ta kontakt. Det er ikke påtrengende når han tar mye kontakt med deg Men om du ikke har lyst til at det skal bli noe mer mellom dere, siden du skriver at et forhold kan bli vanskelig, så vet jeg ikke hvorfor, om det er fordi du ikke ser for deg han som en kjæreste? Isåfall bare pass på at du ikke gir han feil inntrykk om at du vil noe mer, hvis du ikke vil det. Men om du vil det - så kjør på! Han blir nok bare glad for at du tar initiativ , det virker som at han er interessert i deg ihvertfall siden han tar mye initiativ til å ha kontakt med deg Det er ikke sånn at selvom du be avvist og utstøtt som barn så vil folk ikke ha noe med deg å gjøre nå Det vil de jo Anonymkode: 76cdd...aed
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du interessert i han som noe mer enn en venn? Du skriver jo at du har følelser, og da er det jo helt greit å vise det og ta kontakt. Det er ikke påtrengende når han tar mye kontakt med deg Men om du ikke har lyst til at det skal bli noe mer mellom dere, siden du skriver at et forhold kan bli vanskelig, så vet jeg ikke hvorfor, om det er fordi du ikke ser for deg han som en kjæreste? Isåfall bare pass på at du ikke gir han feil inntrykk om at du vil noe mer, hvis du ikke vil det. Men om du vil det - så kjør på! Han blir nok bare glad for at du tar initiativ , det virker som at han er interessert i deg ihvertfall siden han tar mye initiativ til å ha kontakt med deg Det er ikke sånn at selvom du be avvist og utstøtt som barn så vil folk ikke ha noe med deg å gjøre nå Det vil de jo Anonymkode: 76cdd...aed Takk for answer. ja, jeg er livredd for å virke påtrengende. Har jo fått høre at jeg er det motsatte... Men jeg vil vise at jeg bryr meg. Være en venn i det minste. Og jeg tenker jo at siden han har tatt masse initiativ så kan han vel ikke synes jeg er plagsom. Jeg sender han ikke akuratt ned med meldinger. Det med å bli noe mer må jeg virkelig ligge stemningen med. Er det meningen at det skal bli oss så skjer det en gang. Men jeg har en del å jobbe med personlighetsmessig i tillegg. Men jeg synes det er viktig å vise at jeg bryr meg i det minste. Anonymkode: 2a343...527
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for answer. ja, jeg er livredd for å virke påtrengende. Har jo fått høre at jeg er det motsatte... Anonymkode: 2a343...527 Med motsatt mente jeg at jeg altså er for sjenert Anonymkode: 2a343...527
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Ja hvis du kjenner at du vil vise at du bryr deg så vis at du bryr deg! Det er det ingenting feil med! Og på sånn du skriver så virker du absolutt ikke masende eller påtrengende Det er fornuftig av deg å jobbe mye med deg selv før du vil hoppe inn i et forhold, dette er også noe dere kanskje har eller kan snakke om, sånn at han forstår at det ikke har noe med at du ikke liker han å gjøre, men at du bare trenger litt tid og space på å finne balanse i deg selv før du vil involvere noen andre i livet ditt Anonymkode: 76cdd...aed
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 På 27.8.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev: Ja hvis du kjenner at du vil vise at du bryr deg så vis at du bryr deg! Det er det ingenting feil med! Og på sånn du skriver så virker du absolutt ikke masende eller påtrengende Det er fornuftig av deg å jobbe mye med deg selv før du vil hoppe inn i et forhold, dette er også noe dere kanskje har eller kan snakke om, sånn at han forstår at det ikke har noe med at du ikke liker han å gjøre, men at du bare trenger litt tid og space på å finne balanse i deg selv før du vil involvere noen andre i livet ditt Anonymkode: 76cdd...aed Jeg vet liksom bare ikke helt hva jeg skal skirve... "hvordan går det med deg""hvordan har du det" føler jeg kanskje blir litt for forlangende å spørre om på emåte? Eller er dette så simpelt at det er helt innafor . Det er for å vise at jeg bryr meg.. men jeg føler at et slik spørsmål på en måte kan tvinge en person til å svare "bra". Men jeg vil ikke skrive noe sånn som "tenker på deg" det blir for kleint. Anonymkode: 2a343...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå