Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Er det noen som har noen bra sider å anbefale på nette for brudesko / selskapsko generelt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet

Hei

lisenett.no har noen fine sko.

Skrevet

de har mye fint på brudebutikkene :P prøv design studio i h.wergelandsgate. der var d kjempe service :P

Skrevet

Jeg har ikke funnet noe jeg liker, jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.

Skrevet
Jeg har ikke funnet noe jeg liker' date=' jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.[/quote']

Kan du ikkje kjøpa eit kvitt par og farga dei?

Skrevet
Jeg har ikke funnet noe jeg liker' date=' jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.[/quote']

Sorte, pene sko må være enklere å få tak i en hvite? Gå på de bedre skobutikkene og sjekk der. Sannergaten skotøymagasin, Grændsen (?) skotøymagasin etc. Spør spesifikt etter sko som f.eks. flyvertinner og hotellresepsjonister bruker. Det er damer som står lenge, og som trenger pene sko. Mulig de er litt dyrere enn ellers, men du kan definitivt bruke sorte sko flere ganger enn hvite. :)

Catzy

Skrevet

Jeg kjøpte mine fra bridalshoes.com. Er veldig fornøyd, fikk god service og skoene kom på ca. 500 kroner med toll og frakt... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...