lene Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 hei Er det noen som har noen bra sider å anbefale på nette for brudesko / selskapsko generelt??
Martha Stewart Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Disse skoene fra Lilly's skal jeg ha!
rutti Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 de har mye fint på brudebutikkene prøv design studio i h.wergelandsgate. der var d kjempe service
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har ikke funnet noe jeg liker, jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.
Linn3c Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har ikke funnet noe jeg liker' date=' jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.[/quote'] Kan du ikkje kjøpa eit kvitt par og farga dei?
Catzy Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har ikke funnet noe jeg liker' date=' jeg vil ha sorte, pene sko som passer perfekt og som jeg ikke får vondt i beina av.[/quote'] Sorte, pene sko må være enklere å få tak i en hvite? Gå på de bedre skobutikkene og sjekk der. Sannergaten skotøymagasin, Grændsen (?) skotøymagasin etc. Spør spesifikt etter sko som f.eks. flyvertinner og hotellresepsjonister bruker. Det er damer som står lenge, og som trenger pene sko. Mulig de er litt dyrere enn ellers, men du kan definitivt bruke sorte sko flere ganger enn hvite. Catzy
Annie78 Skrevet 21. januar 2005 #8 Skrevet 21. januar 2005 Jeg kjøpte mine fra bridalshoes.com. Er veldig fornøyd, fikk god service og skoene kom på ca. 500 kroner med toll og frakt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå