Chiyo Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Jeg er så drittlei. Jeg får FRP reklame på Youtube og andre nettsider med reklame. Jeg klikker dem vekk og velger grunnen at jeg ikke er interessert og at jeg har fått den samme mange ganger, men likevel greier djevelskapet og finne veien. Er det andre partier som har nettreklame eller fordi jeg ser bare ett parti, og reklamene deres følger etter meg over alt. Jeg kjenner jeg er imot slik reklame. Jeg hadde syntes det var greit hvis jeg fikk reklame fra flere parti, men jeg får bare reklame fra det partiet det er minst sannsynlig for at jeg kommer til å stemme på. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Jeg får reklame mange partier, i hvert fall. Innbiller meg at Høyre og Venstre er det jeg ser oftest, men det er forsåvidt kanskje ikke helt tilfeldig ut fra alder, bosted, interesser, utdannelsesnivå etc. etc. som jeg kanskje kan spores tilbake til om man analyserer nettbruken min. Frp-reklame kan jeg faktisk knapt huske å ha sett. KrF og Sp ser jeg også lite til, men tror jeg har sett begge deler. Ap og SV ser jeg iblant. Anonymkode: b0525...bfe
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Jeg ser bare AP og Høyre. Har ikke sett noe til noen av de andre partiene på nett/snap Anonymkode: 151af...939
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Jeg har ikke sett noen reklamer noensteder. Bruk AdBlock. Anonymkode: ca928...d83
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Wr nok fleire forskjellige politiake partier som har internett-reklamer ja... Anonymkode: bb128...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå