lene Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Hei Noen som kan anbefale noen som sminker og steller håret fint til bryllup? Som også er flinke med barn... Og gjerne også steller negler... Takk Lene
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Lace på Lund sminker, steller hår og legger negler. Nå har jeg ikke vært brud selv, men de har godt rykte på seg for å være flinke til både det ene og andre. (Jeg har klippet og farget håret der, og liker salongen veldig godt.)
TeddyToria Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Har hørt mye positivt om Snefrids Hus faktisk, de driver jo med brudepynting i tillegg til at de selger kjoler:) Eller så kan sikkert Aud´s hudsalong tilby deg noe, selv om jeg ikke kjenner så godt til dette stedet selv!
Shoegal Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 jeg kjenner godt til auds hudpleie. Gikk der en del før jeg oppdaget Vår hudpleie, som ligger på Slottet. Der er de flinke, ikke minst erfarne, i motsetning til mange ferskinger hos førstnevnte salong. Det er selvsagt bare min erfaring, men kjenner mange som er av samme oppfatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå