Gå til innhold

Hvilken er den beste nettbutikken for klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da særlig på klær til damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker flere og favoritten har lenge vært net-a-porter, men zalando er utrolig lettvint... Fått alt raskt, gratis frakt og retur, returer har gått fint og de har stort utvalg. Så jeg har blitt mer eller mindre stamkunde der. 

Anonymkode: 53053...195

Skrevet

Jeg liker Zalando veldig godt, pga 30 dagers betalingsfrist,det store utvalget,gratis frakt og retur og ikke minst gode bilder av alle klærne fra ulike vinkler.Dette med gode bilder mangler på Boozt,og det er synd for ellers har de veldig rask levering og mye fint.Er også fornøyd med Nelly og Bubbleroom.Har også god erfaring med Miinto.

• Liker 1
Skrevet

Asos og HM :)

Anonymkode: 22aff...cb2

Skrevet

Jeg liker best:

- Zara (kommer på døra med bud)

- Mango (kommer på døra med bud)

- Boozt

- Zalando

- Footway (sko)

Skrevet

Zalando. 100 dagers fri returrett er glimrende for somlepaver som meg! 

Anonymkode: 749be...99c

Skrevet

Zalando. Mulighet for å returnere innen 100 dager, flere bilder på plaggene og de skriver høyde og størrelse på modellen.

Anonymkode: 1ded0...9d5

• Liker 1
Skrevet

Ja, har brukt Zalando en del selv.  De er veldig gode.

Hva med utenlandske nettbutikker?  Har jo det med fortilling som har vel en grens på kun kr 300.- tror jeg

Skrevet

Zalando, Ellos og Junkyard bruker jeg mest, og har ikke hatt problemer med noen av kjøpene =) 

Skrevet

Ebay.com og aliexpress.com

Anonymkode: 4105c...edf

Skrevet

Boozt. Fordi jeg synes de har et veldig godt utvalg, kundeservicen er god og det er ofte veldig gode priser og tilbud.

Skrevet

Zalando er den jeg er mest fornøyd med. Har ellers handlet på Nelly, Miinto, HM, Ellos og ASOS og vært fornøyd. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Sender zalando i postkassa? F.eks ved kjøp av 1 genser eller andre småkjøp?

Anonymkode: 7d700...38e

Skrevet

Jeg liker Boozt best. De slår Zalando på målstreken, fordi de sender med posten (ikke Post Nord), og at de gjør det enda enklere med retur ved å inkludere returslippen i pakken.

Skrevet

Fornøyd med både Boozt og Zalando. Det er de to jeg bruker ☺️

Anonymkode: cec66...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...