Gå til innhold

Hvordan vite om han flørter eller bare er hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vite om en gutt/ mann flørter med deg og/ eller liker deg, eller bare er hyggelig ? 🤔 

Anonymkode: 2f55a...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg også på 🤔 Spesielt over tekst 😆

Skrevet

The real question is: How do you know whether he flirts with everyone or just you?

Har tatt feil så mange ganger....

Anonymkode: beb5b...b62

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

The real question is: How do you know whether he flirts with everyone or just you?

Har tatt feil så mange ganger....

Anonymkode: beb5b...b62

Haha. Good one 👍🏼👍🏼

Skrevet

En singel mann som har hyppig kontakt med en jente er som regel alltid interessert i henne .

Anonymkode: ad0a9...0e9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En singel mann som har hyppig kontakt med en jente er som regel alltid interessert i henne .

Hah - denne gikk jeg på for litt siden. Hyppig kontakt med meg og 3 til 

Skrevet
13 timer siden, BethD skrev:

Haha. Good one 👍🏼👍🏼

Jeg får fire sånne tegn på slutten der, ser det ofte, tror ikke min tlf leder symbolet, hvilket er det du har brukt? Lurer siden jeg ofte det det😊

Anonymkode: eb9af...5d2

Skrevet

Dersom det er gjennom direkte kontakt, avslører kroppsspråket. Særlig ser man det på øynene og munnen. I tillegg er de veldig interessert i deg og det du holder på med :) 

Skrevet

Det er ikke så lett.. Jeg har selv dummet meg ut et par ganger på det der. Han ene ga meg mye oppmerksomhet, pøste på med komplimenter og var vi ute på byen, spanderte han alltid drikke og ville sitte sammen med meg. Sendte meg meldinger med komplimenter og alt det der. Viste seg at han hadde forlovet seg rett før vi møttes første gang😅 Og ikke nok med det, men etterhvert innså jeg at han faktisk er sånn mot alle han liker, det vil si ganske mange. Følte meg rimelig innbilsk og tåpelig da ja. 

Anonymkode: 8e3ea...c9c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får fire sånne tegn på slutten der, ser det ofte, tror ikke min tlf leder symbolet, hvilket er det du har brukt? Lurer siden jeg ofte det det😊

Anonymkode: eb9af...5d2

Tommel opp ☺️

Skrevet
15 hours ago, Sonic said:

Hah - denne gikk jeg på for litt siden. Hyppig kontakt med meg og 3 til 

Live and learn, honey!

onlyone.jpg

onlyone2.jpg

onlyone3.jpg

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett.. Jeg har selv dummet meg ut et par ganger på det der. Han ene ga meg mye oppmerksomhet, pøste på med komplimenter og var vi ute på byen, spanderte han alltid drikke og ville sitte sammen med meg. Sendte meg meldinger med komplimenter og alt det der. Viste seg at han hadde forlovet seg rett før vi møttes første gang😅 Og ikke nok med det, men etterhvert innså jeg at han faktisk er sånn mot alle han liker, det vil si ganske mange. Følte meg rimelig innbilsk og tåpelig da ja. 

Anonymkode: 8e3ea...c9c

Da likte han deg jo - men han likte mange andre i tillegg... 😏 Men den genuine interessen trenger man lenger tid for å oppdage, enig i den 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...