AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Hvordan vite om en gutt/ mann flørter med deg og/ eller liker deg, eller bare er hyggelig ? 🤔 Anonymkode: 2f55a...296
Gjest BethD Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Ja det lurer jeg også på 🤔 Spesielt over tekst 😆
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 The real question is: How do you know whether he flirts with everyone or just you? Har tatt feil så mange ganger.... Anonymkode: beb5b...b62 3
Gjest BethD Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: The real question is: How do you know whether he flirts with everyone or just you? Har tatt feil så mange ganger.... Anonymkode: beb5b...b62 Haha. Good one 👍🏼👍🏼
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 En singel mann som har hyppig kontakt med en jente er som regel alltid interessert i henne . Anonymkode: ad0a9...0e9 1
Gjest Sonic Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En singel mann som har hyppig kontakt med en jente er som regel alltid interessert i henne . Anonymkode: ad0a9...0e9 Hah - denne gikk jeg på for litt siden. Hyppig kontakt med meg og 3 til
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 13 timer siden, BethD skrev: Haha. Good one 👍🏼👍🏼 Jeg får fire sånne tegn på slutten der, ser det ofte, tror ikke min tlf leder symbolet, hvilket er det du har brukt? Lurer siden jeg ofte det det😊 Anonymkode: eb9af...5d2
frukrines Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Dersom det er gjennom direkte kontakt, avslører kroppsspråket. Særlig ser man det på øynene og munnen. I tillegg er de veldig interessert i deg og det du holder på med
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Det er ikke så lett.. Jeg har selv dummet meg ut et par ganger på det der. Han ene ga meg mye oppmerksomhet, pøste på med komplimenter og var vi ute på byen, spanderte han alltid drikke og ville sitte sammen med meg. Sendte meg meldinger med komplimenter og alt det der. Viste seg at han hadde forlovet seg rett før vi møttes første gang😅 Og ikke nok med det, men etterhvert innså jeg at han faktisk er sånn mot alle han liker, det vil si ganske mange. Følte meg rimelig innbilsk og tåpelig da ja. Anonymkode: 8e3ea...c9c 1
Gjest BethD Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får fire sånne tegn på slutten der, ser det ofte, tror ikke min tlf leder symbolet, hvilket er det du har brukt? Lurer siden jeg ofte det det😊 Anonymkode: eb9af...5d2 Tommel opp ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #11 Skrevet 27. august 2017 15 hours ago, Sonic said: Hah - denne gikk jeg på for litt siden. Hyppig kontakt med meg og 3 til Live and learn, honey! Anonymkode: ad0a9...0e9 1
frukrines Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så lett.. Jeg har selv dummet meg ut et par ganger på det der. Han ene ga meg mye oppmerksomhet, pøste på med komplimenter og var vi ute på byen, spanderte han alltid drikke og ville sitte sammen med meg. Sendte meg meldinger med komplimenter og alt det der. Viste seg at han hadde forlovet seg rett før vi møttes første gang😅 Og ikke nok med det, men etterhvert innså jeg at han faktisk er sånn mot alle han liker, det vil si ganske mange. Følte meg rimelig innbilsk og tåpelig da ja. Anonymkode: 8e3ea...c9c Da likte han deg jo - men han likte mange andre i tillegg... 😏 Men den genuine interessen trenger man lenger tid for å oppdage, enig i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå