Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men Erlend treffer alltid hjerte mitt❤️

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visst jo hvem Alexander Walmann var når jeg så han da. Og Makeda har jeg observert så vidt på MGP. 

Men hvem var han Adam? Jeg fikk ikke med meg introen.

Skrevet

Oj, syns faktisk Benedicte Adrian var skikkelig dårlig. Det hadde jeg ikke forventet. Sang surt flere ganger og slet med å holde tonen. Dommerne prøver å pakke inn kritikken ved å gi komplimenter på at hun var seg selv. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Arabella3 skrev:

Oj, syns faktisk Benedicte Adrian var skikkelig dårlig. Det hadde jeg ikke forventet. Sang surt flere ganger og slet med å holde tonen. Dommerne prøver å pakke inn kritikken ved å gi komplimenter på at hun var seg selv. 

Enig, jeg ble litt sjokkert egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet
1 minute ago, Arabella3 said:

Enig. Lette etter pute å gjemme meg bak...:ohmy:

Skrevet (endret)

Syns Benedicte sang veldig skrikete, om jeg kan bruke det ordet. Men gleder meg til å høre henne synge opera! Nattens dronning- wow.

Endret av hjertesukka
Skrevet

Til nå heier jeg på Ida Maria og Adam Douglas. Benedicte har jo egentlig en vakker stemme og er teknisk veldig god, men også veldig begrenset, noe man hørte her.

Liker at Erlend virker som han har funnet seg selv og er på et bra sted i livet. :)

Jeg spår allerede nå at Adam Douglas vinner hele greia. :skya:

Anonymkode: b5917...300

• Liker 2
Skrevet

Jeg ender alltid opp med å se noen minutter av Stjernekamp, siden det kommer før side om side. Lurer på hva som er greia hver gang. Halvkjente sangere som synger sjangere de ikke mestrer, mens en jury gråter av glede fordi alt sammen er jo sååå braaa! Var dessverre uheldig nok til å slå på under Benedicte Adrians opptreden i dag. Jeg som pleide å like henne...

Anonymkode: 0b4c3...117

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Det blir jo SÅ GØY! DET BLIR JO SÅÅ GØØY!! :alice: Har han drukket?

Anonymkode: 0b4c3...117

• Liker 1
Skrevet

'Dommerne' er altfor positive! Det var mange tvilsomme prestasjoner.

Heier på Adam :D

Anonymkode: 70d94...0a4

• Liker 1
Skrevet

Dommeren er alt for snille synes jeg. Benedicte sang surt, men det kommenterte ingen. Husker i en tidligere sesong og Trine Rein sang ganske surt i finalen (sang Katy Perry med Firework) og ingen av dommerene så noe på det. Teit

Gaute, Benedicte og Didrik skuffet meg 

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha sett første episode, så må jeg si at Makeda og Erlend virkelig imponerte meg. Tror og håper de kommer langt. Heier på de to

Benedicte har et talent og synger bra, men i går skuffet hun. Sang surt og ble for skrikete. 

Anonymkode: bf979...6b0

Skrevet

Jeg syns Benedicte og Hilde var dårligst i går. Skjønner ikke helt hva alle mener med at Makeda var så bra. Helt middels i min bok...

Skrevet

Helt sjokka over Benedictes framførelse!!! Virket høy...

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Jens skrev:

Helt sjokka over Benedictes framførelse!!! Virket høy...

Nesten flaut å se på og dommere som bare kommer med positive tilbakemeldinger til ho. "Det var jo såååå bra" som Mona ofte sier.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, maipai skrev:

Jeg syns Benedicte og Hilde var dårligst i går. Skjønner ikke helt hva alle mener med at Makeda var så bra. Helt middels i min bok...

Makeda middels? Da må jeg si meg svært uenig og synes hun var bedre enn de fleste der. :)  Hvem synes du var best?

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Makeda middels? Da må jeg si meg svært uenig og synes hun var bedre enn de fleste der. :)  Hvem synes du var best?

Syns egentlig at det all over var litt middels. Ingen som utmerket seg positivt for meg. Sikkert jeg som er vanskelig, siden alle andre syns hun var så bra.

Skrevet

Jeg har sett noe nå og da i de tidligere sesongene. Sier de dommerne egentlig noensinne noe negativt? Jeg synes de er overpositive. Og det er liksom bare "hvis jeg skal pirke på noe så xx, men det er skikkelig pirk assa, for dette var rett og slett drit bra!"  

Og da tenker jeg at det er lite vits å ha de dommerne der uansett, når de ikke er ærlige en gang. Det er trente artister som bør kunne takle å få konstruktiv kritikk. Det forventes jo at amatører som deltar på Idol, X factor, Voice og Norske talenter skal takle det. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg opplever at dommerne blir noe strengere utover i sesongen. De er alltid veldig snille i starten, men ikke for det: jeg synes de er rimelig snille uansett. Har dog hørt at de har vært strengere, regner med at det tar seg opp. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...