Gå til innhold

Hight waist hannah fra cubus - holder den på fargen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg har flere, av den typen, har vasket de flere ganger og de holder på fargen.

Gjest earlgrey
Skrevet
På 26.8.2017 den 17.03, Blair Waldorf skrev:

Jeg har flere, av den typen, har vasket de flere ganger og de holder på fargen.

Så bra, hvordan vasker du dem egentlig? :) 30 grader og ingen tøymykner?? :) vasket superflexbuksa mi på 40 og da døde den litt

Gjest Catalina Culès
Skrevet
9 minutter siden, earlgrey skrev:

Så bra, hvordan vasker du dem egentlig? :) 30 grader og ingen tøymykner?? :) vasket superflexbuksa mi på 40 og da døde den litt

Vasker de på vranga, 30 grader og ingen tøymykner. Har et par ganger vasket på 40, men det gikk bra :)

Skrevet

Nei, kjøper du svart blir de blå etter en vask på 40 grader

Anonymkode: 94888...aae

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kjøper du svart blir de blå etter en vask på 40 grader

Da har du vasket de feil. Jeg har flere par svarte og vil helt klart si at de er blandt de buksene som holder best på fargen. 

Anonymkode: a916a...972

Skrevet
På 28.8.2017 den 7.36, AnonymBruker skrev:

Da har du vasket de feil.

Anonymkode: a916a...972

Jasså? Kan du fortelle meg hvordan jeg skal vaske buksene, da?

Selv vasker jeg de på vrangen, uten tøymykner og såpe for svarte klær. Vasker de sammen med andre svarte klær. Bruker ikke tørketrommel.

Så, hvordan vasker du dine bukser?

Skrevet

Jeg har lignende bukser fra cubus, bruker 3 av samme type på skolen, Jane tror jeg de het. Vasker på 40 grader uten tøymykner, ingen tørketrommel, og de har holdt på fargen i over et år nå iallefall. Har en svart, en mørkeblå og en vinrød.

Anonymkode: dbdce...140

Skrevet

Hvis det er sorte bukser du har fra Bikbok vil jeg anbefale å bruke Omo Black. Dette har gjort at jeg har sluppet å farge opp igjen bukser slik jeg alltid måtte før. De er fortsatt like sorte!

Skrevet

Mine Hannah-jeans har holdt seg i et år nå med vask på 30-40 grader på vrangen, omo black og ingen tøymykner. Har holdt både fasong i farge til nå. 

Skrevet

Jeg synes jeansene fra Gina Tricot er de som holder best på fargen faktisk. Har en haug med Molly-modellen, og flere av de har jeg hatt i flere år uten at det synes noe på fargen... 

Vasker på vranga, på jeansprogram på maskinen, uten skyllemiddel, 30 eller 40 grader. 

Anonymkode: 94f15...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...