AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg sliter med å lese sosiale situasjoner. Ikke med folk jeg kjenner, men dette er folk jeg er oppvokst med nærmest og venner fra ungdomstiden. Men i arb.livet og ellers i voksen alder sliter jeg med å stole på folk jeg vet ikke hva jeg skal si eller hva jeg skal gjøre. Jeg kan skjønne andres kroppsspråket men klarer ikke uttrykke mitt eget føler meg så kjedelig og stiv på en måte. Jeg kan også føle meg påtrengende men får høre at jeg er den mest tilbaketrukkede personen de har møtt.. Hva gjør man dette? Er dette ting man bare er født med? Anonymkode: 541f3...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 26. august 2017 #2 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg vil si jeg var veldig sosial aktig som barn, aner ikke helt hva som skjedde. Har skikkelig sosial angst nå, så jeg antar det kan ha med oppvekst å gjøre. Man er ikke født mindre eller mer sosial en andre. Så klart man vil utvikle preferanser, men jeg vil ikke si noen er født en bestemt måte. Man bare utvikler seg. Vil si hardt arbeid kan få en tilbake til "normen" hvor man kan prate og henge med folk normalt uten å føle seg for rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Del Skrevet 26. august 2017 Det er en blanding av miljøfaktorer, genetiske faktorer og psykiske faktorer. Generelt sett tror jeg det er lite gunstig å tenke at "man er født med noe", da det kan redusere muligheten man har til å jobbe med det. Anonymkode: 99837...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå