AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Sensurfrist er like rundt hjørnet. Jeg håper at karakterene dukker opp litt i forkant av sensurfristen da ventetiden er uutholdelig. Det er også veldig få som har vært oppe til eksamen. Er det egentlig noen som har opplevd å få karakterene før de tre ukene har utløpt? Fakultetet har ikke tradisjon i å overgå sensurfristen (bare så det er sagt ettersom jeg vet at forsinket sensur er ganske vanlig). Anonymkode: 3da2a...61f
Aires Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 (endret) Det kommer an på sensor. Jeg har opplevd å få karakteren etter en uke, og en annen gang tre dager på overtid i forhold til sensurfrist. Ventetiden er "pins and needles", men det er ikke noen fasit på det - dessverre. Endret 26. august 2017 av Aires
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 5 minutter siden, Aires skrev: Det kommer an på sensor. Jeg har opplevd å få karakteren etter en uke, og tre dager på overtid. Ventetiden er "pins and needles", men det er ikke noen fasit på det - dessverre. Ut ifra hvordan jeg leser eksamensprosedyren virker det som at det er avhengig av når sensurmøtet settes. Er det ikke vanlig å ha sensurmøte ved alle eksamener? Anonymkode: 3da2a...61f
Aires Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 (endret) 4 minutes ago, AnonymBruker said: Ut ifra hvordan jeg leser eksamensprosedyren virker det som at det er avhengig av når sensurmøtet settes. Er det ikke vanlig å ha sensurmøte ved alle eksamener? Anonymkode: 3da2a...61f Jeg vet ikke - alt jeg har er anekdotiske eksempler. Man har to sensorer på hver eksamen, men om de må ha fysisk møte er jeg usikker på. Jeg har gått på NTNU, og der var det veldig avhengig av hvem som var sensor. Det var ingen automatikk i det i det hele tatt - men det lengste jeg har opplevd er 3 dager på overtid, og da unnskyldte faglærer seg til samtlige kandidater via fronter. Sensurfrist er normalt 3 uker fra eksamensdato. Endret 26. august 2017 av Aires
_popcorn_ Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 tror vi fikk 90% av karakterer minst en uke før fristen gikk ut.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 På mitt studie kommer karakteren aldri før sensuren. Men på kjærestens så kan karakteren komme lenge før om det er få som har hatt eksamen. Anonymkode: 52523...ccf
Aires Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Ser at mitt første svar kunne misforstås på grunn av dårlig setningsoppbygging. Edited for clarity.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 Takk for svar! Krysser fingrene på at det kommer litt før. Jeg oppdaterer studweb hele tiden. Anonymkode: 3da2a...61f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 Ja, jeg har opplevd å få karakteren hvert fall en uke før fristen. Dette på NTNU. Anonymkode: 32ad6...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå