Odda Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Hei! Bleket håret mitt og satt i litt brune striper for omtrent en uke siden, angrer. Jeg er blond og hadde sett for meg ombre ( mørkt i bånd og bleket lysere i tuppene), men frisøren sa dette ville bli dyrt i lengden og anbefalte at vi heller blekte det blonde håret mitt lysere og at vi skulle ta brune striper. Friøsren sa det kunne bli litt knutete men det jeg har endt opp med er et reir av samlet hår. KATASTROFE. Får ikke gredd gjennom ordentlig en gang og det er mer frizzy enn det det var før. Er så lei meg og angrer. Det funker ikke med hårkur osv. Er det noemåte å få ordnet håret slik det var før??
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Redken X treme. Anonymkode: b658a...78c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Redken X treme. Anonymkode: b658a...78c Den funka ikke på mitt hår og det var ikke farga en gang, bare jævlig frizzy. Drnne fungerer best for meg ts, og jeg har ekstremt ille hår naturlig, tipper denne kan hjelpe deg. En annen ting, ikke vask håret med shampoo, bare med balsmam nå. http://m.no.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Intense-Hydrator-Treatment-for-Dry-Damaged-Hair-250ml-2013 Anonymkode: 555e2...823 2
Muscae Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Jeg fikk denne ved en feil, når jeg hadde egentlig bestilt et annet produkt. Tok den i bruk likevel, og jeg er helt frelst. Den gir silkemykt hår, som gres lett og faller fint når det er tørt. Jeg har ikke greie på ingredienser, og synes ofte at produkter lover mer enn de kan holde, men den her vil jeg anbefale til håret ditt har kommet seg. Samme om den inneholder silikon og annet tull (jeg sier ikke at den inneholder sånt, for det vet jeg ikke) for når håret er så ødelagt må man bruke det som kan hjelpe for at håret skal se og føles bra, så får heller de som har pent hår prioritere at det skal være oppbyggende og sunt for håret. http://www.ebay.com/itm/Fast-Hair-Nutrient-Leave-In-Repair-Conditioner-BEST-14in1-Damaged-Split-200ml-/322036310940?epid=0&hash=item4afadc239c:g:nKMAAOSwB3tZnXtP
Reckless Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Prøvd å gre gjennom det fra tuppene og opp med hårkur/balsam i? Kan anbefale en Tangle Teezer! Ellers henger jeg meg på de andre: dra tilbake til frisøren!
Hjertefisk Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 Det er verst i begynnelsen. Da er håret ekstra tørt etter blekingen. Om ca 14 dagers tid pleier det å bli bedre. Men ja, en ordentlig fuktighetskur er tingen. Faktisk et must! Redken og joico dine er bra. For min del funka det å bare klippe av det verste i tuppene. Og bruke en toner som er en ørliten nyanse mørkere. Ble med en gang bedre. Mørke striper høres bare sært ut forresten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 du kan prøve å ta varm kokosnøttolje i håret. Må vaskes ut igjen etterpå og da kan du like så greit slenge i en skikkelig hårkur også Anonymkode: 8e608...99e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå