Gå til innhold

Den nye sangen til Taylor Swift

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke den handler om noen andre. Tror den handler om henne, personlig. Hun er nødt til å spille mange roller..

Anonymkode: dfa36...8d7

Hun har jo blitt offentlig mobbet det siste året. Kanye kalte henne en bitch, latterliggjorde henne i en sang, Kim la ut en video som hun hadde filmet uten tillatelse og kalte henne for en «snake» og hastagen #TaylorsPartyIsOver var overalt på instagram:en hennes og alle bildene hennes ble bombardert med slange-emoji. Hun anklagde også Taylor for å alltid innta offerrollen - men hun glemmer at Kanye ofte bruker Taylor for å få oppmerksomhet. Taylor vil jo ikke ha noe å gjøre med dem, men de bruker henne for oppmerksomheten. Calvin harris ble forbannet på Taylor da hun kort tid etter at det ble slutt mellom dem falt for Hiddleston og skjelte henne ut på Twitter. Media kaller også venninnene hennes for Taylor sin «squad». 

Alt dette tar hun opp i videoen - men da på en subtil og smart måte. Slutten er ikke rollene hun spiller, men handler om ryktene og det folk har sagt om henne. Uansett hva hun gjør blir det galt. «Bitch»-kommentaren er en klar referanse til Kanye +  en av rollene hennes sier «I’m just gonna edit this» handler om da den trashy kona til Kanye redigerte den videoen hun tok opp da Kanye ringte Taylor uten tillatelse. Hun ble lurt, derav teksten: «I don't like your little games. Don’t like your tilted stage, the role you made me play, of the fool, no, I don't like you.» Tilted stage har Kanye brukt under den siste turnéen sin. På slutten sier hun også "I'd like to be excluded from this narrative", noe hun skrev på instagramkontoen sin da Kanye angrep henne. I videoen ser vi også en gravsten hvor det står «Nils Sjløberg», psudoymet hun brukte da hun skrev en sang for Calvin Harris. 

Anonymkode: f79c7...69b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker selvironien hennes veldig godt, her fra en Grammy Museum:

Anonymkode: f79c7...69b

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes sangen var litt fengende jeg. Samme med musikkvideoen. Kanye og Kim kan være gå å legge seg. For noen trashye folk! Kanye er en dritsekk uten dimensjoner. Kim er trashdronning nr 1, så de passer jo sammen da.

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Liker veldig godt begynnelsen, med bassen og den catchy stemmen hennes og pianoet. 

Refrenget er berre latskap og kjedeleg. Men eg liker slutten der alle "versjonene" av henne roaster kvarandre. 

• 1 måned senere...
Skrevet

har dere sett denne? Dauer :skratte: 

Anonymkode: 5515d...370

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...