AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Noen her som har hørt den nye sangen til Taylor Swift? Jeg likte ikke den da jeg hørte den for første gang, men etter å ha hørt den et par ganger har jeg begynt å like den. Veldig fengende, og så er det morsomt at den uskyldige, søte Taylor endelig tar til motmæle! Og alle disse slangene i tekstvideoen Go, Taylor! Hun er jo den litt nerdete, veltalende jenta og det er morsomt å se hvordan hun leker med ord. Sangen er en sang som slå rekoder på iTunes! Ingen sang har i iTunes-historie nådd første plassen så raskt som denne sangen! Ingen tekstvideoen har heller hatt så mange treff som videoen til denne sangen! Over 18 millioner på under 24 timer! Anonymkode: f79c7...69b 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Synes den var kul rett og slett, flott at hun tar igjen. Anonymkode: d4e9c...922 2
Gjest C.Tramell Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Har ikke fått med meg hvem det er hun tar igjen på denne gangen. Jeg synes hun er en ekstremt talentfull artist og låtskriver, men jeg skulle ønske hun kuttet ut alle disse hevnsangene om ekser og uvenner. Det er usympatisk og får henne til å virke umoden psychobitch.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Har ikke hørt den, Anonymkode: f3181...ccb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes den var kul rett og slett, flott at hun tar igjen. Anonymkode: d4e9c...922 Jupp, enn mye "mørkere" sang enn hun har laget tidligere. 1 minutt siden, C.Tramell skrev: Har ikke fått med meg hvem det er hun tar igjen på denne gangen. Jeg synes hun er en ekstremt talentfull artist og låtskriver, men jeg skulle ønske hun kuttet ut alle disse hevnsangene om ekser og uvenner. Det er usympatisk og får henne til å virke umoden psychobitch. Hun har vel ikke laget så mange hevnsanger om uvenner? Hun har aldri nevnt navn, men hun er jo artist så hun skriver det hun gjennomgår. Å nevne navn/ødelegge andres rykte er en annen sak, men det gjør hun aldri, i motsetning til Kanye, og Katy som snakker en del om Taylor. Anonymkode: f79c7...69b 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hørt den, Anonymkode: f3181...ccb Anonymkode: f79c7...69b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Hahaha...Synes den er ærlig, jeg. Liker det! Sånn føles det, innimellom. Anonymkode: 864b0...abf 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 Synes den er kul, men refrenget minner litt om den der "too sexy for my shirt" eller hva den heter? Anonymkode: 0f98c...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha...Synes den er ærlig, jeg. Liker det! Sånn føles det, innimellom. Anonymkode: 864b0...abf Det finnes jo dårlige mennesker som gjør ufine ting og det er vel akkurat sånne en tenker på når en hører denne sangen. Det er ikke alle en er like begeistret for 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes den er kul, men refrenget minner litt om den der "too sexy for my shirt" eller hva den heter? Anonymkode: 0f98c...9c4 Tror refrenget er lånt fra den sangen ja Anonymkode: f79c7...69b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 Nå har den etterlengtede videoen kommet: Anonymkode: f79c7...69b 1
Ivy Skrevet 29. august 2017 #12 Skrevet 29. august 2017 Teksten syns jeg var bra skrevet, men sangen i seg selv var grusomt kjedelig. (I mine ører)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #13 Skrevet 29. august 2017 Tipper det er Kim og gubben hun synger om, (kanskje Katy Perry og) men egentlig er det hun som dreit seg ut. Kanye sa hun hadde godtatt at han rappet om henne i en sang "i made that bitch famous" men hun nektet for hun så ja til det, men et opptak da sier hun at det var greit. Sangen er kjedelig, men Katy sin Swish Swish sang mye bedre. Katy har ikke sagt rett ut den handler om Taylor, men alle skjønner at det gjør det Anonymkode: 7f21f...004
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #14 Skrevet 29. august 2017 Sangen og videoen har slått flere verdens rekorder - 7 hittil! Jeg digger Taylor, jeg. Hun er vår tids Elvis. Hun er jo også den eneste artisten som har solgt over 1 mill. eksemplarer i utgivelsesuken x 3. Hun har også slått flere rekorder med de tidligere albumene. Hun har alltid vært underdog'en med masse selvironi, selv om man kanskje ikke kan kalle henne for en underdog mer, men hun blir hverfall mobbet i mediene, spesielt av Kim og Kanye (det mest trashy paret) hvor de kalte henne for en bitch, slange, falsk og viste en naken voksfigur av henne i en musikkvideo. Anonymkode: f79c7...69b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #15 Skrevet 29. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er Kim og gubben hun synger om, (kanskje Katy Perry og) men egentlig er det hun som dreit seg ut. Kanye sa hun hadde godtatt at han rappet om henne i en sang "i made that bitch famous" men hun nektet for hun så ja til det, men et opptak da sier hun at det var greit. Sangen er kjedelig, men Katy sin Swish Swish sang mye bedre. Katy har ikke sagt rett ut den handler om Taylor, men alle skjønner at det gjør det Anonymkode: 7f21f...004 Kim la ut en redigert video, vi så ikke hele filmem og klippene hun la ut var veldig redigerte. Taylor sa aldri det var greit at Kanye kalte henne for en bitch (noe hun nå latterliggjør i videoen: «what’s up with that bitch? Don’t call me that!!» Hun var klar over at han ville nevne henne i den nye sangen og at han ville nevne at han gjorde henne brømt på en ironisk måte - men hun fikk aldri høre sangen og sangen fremsto som en latteliggjøring av henne hvor kan er nedlatende mot henne mens han kaller henne en bitch. Den Swish-sangen syns jeg er helt forferdelig. Jeg hører vanligvis ikke på Katy, men noen av sangene fungerer som løpesanger, men den swish-sangen er så forferdelig at jeg ikke kan høre på den. Anonymkode: f79c7...69b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #16 Skrevet 29. august 2017 4 timer siden, Ivy skrev: Teksten syns jeg var bra skrevet, men sangen i seg selv var grusomt kjedelig. (I mine ører) Jeg likte ikke sangen i begynnelsen heller, hun er flink til å skrive, men sangen virket kjedelig, nå har jeg begynt å like den. Liker at hun tar igjen, og sangen er jo catchy. Men liker f.eks. denne sangen mye bedre (det er den Taylor jeg er vant med): Anonymkode: f79c7...69b
Supernova17 Skrevet 29. august 2017 #17 Skrevet 29. august 2017 Jeg liker henne veldig godt, men synes at mange av de andre sangene hennes er bedre. Likevel er det noe spesielt med denne låten, jeg klarer ikke helt å si hva, men sangen er annerledes enn de andre hun har utgitt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #18 Skrevet 29. august 2017 5 minutter siden, Supernova17 skrev: Jeg liker henne veldig godt, men synes at mange av de andre sangene hennes er bedre. Likevel er det noe spesielt med denne låten, jeg klarer ikke helt å si hva, men sangen er annerledes enn de andre hun har utgitt. Jeg liker også de eldre sangene mye bedre. Hun er som sagt en flink låtskriver og de albumene hun har skrevet alene er også de beste. Hun skrev jo «speak now» helt alene + at hun laget alle melodiene. Mange tror jo at hun bare skriver sangene, men hun får jo melodiene i hodet mens hun skiver sangene. Det er kanskje derfor jeg liker henne så godt, pga. at jeg vet at hun selv lager sangene. De siste albumene har hun samarbeidet med andre, men hun er jo selv svært aktiv i prosessen. Anonymkode: f79c7...69b 3
Christy89 Skrevet 29. august 2017 #19 Skrevet 29. august 2017 Helt grei sang. Verken mer eller mindre. Synes Taylor er en litt kjedelig artist, men hun er talentfull og en og god låtskriver Kanye gjorde henne litt mer berømt, men hun var kjent FØR han stormet scenen. Teit at han tar på seg all æren. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #20 Skrevet 29. august 2017 Jeg tror ikke den handler om noen andre. Tror den handler om henne, personlig. Hun er nødt til å spille mange roller.. Anonymkode: dfa36...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå