Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er slett ikke sikkert at ditt barn vil bli interessert i din hobby, uavhengig av kjønn. Jeg er dame og gjennom hele min oppvekst likte min mor ting som strikking, hekling og baking. Jeg kan selv ikke fordra noen av de tingene.

Anonymkode: 997d2...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også lyst på en liten jente jeg kunne gjøre alt mulig med og snakke om alt mulig med. Jeg er også rimelig feminin i interesser.

Jeg har fått to gutter. De er herlige. Jeg kan mer om store kjøretøy og dinosaurer enn jeg egentlig har behov for. Men jeg elsker dem så høyt at jeg følger dem i deres interesser. Så det jeg kan si er vel at man tar det man får og gjør det beste ut av det. Jeg bærer ingen bitterhet eller vonde tanker fordi jeg ikke har jente. Man kan ikke alltid få det som man vil, og lærer seg å være fornøyd og takknemlig med slik det ble. Jeg har to barn som er friske og herlige. Skulle jeg fått et barn til ville jeg nok veldig ønsket meg jente, skulle det blitt gutt så hadde jeg elsket han og gjort mitt beste. Pragmatisme kalles det.

Anonymkode: 8d124...c8f

Skrevet
8 timer siden, Maleficenta skrev:

Så teit av folk å si det da. Er det å få gutt i Norge regnet som under pari?

Ja, det er det helt klart. Jeg har tre gutter, og gjett om jeg har fått høre det! 

Anonymkode: 3ce4e...269

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 2.9.2017 den 8.33, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det helt klart. Jeg har tre gutter, og gjett om jeg har fått høre det! 

Anonymkode: 3ce4e...269

Sykt trist at folk skal ha sånne fjerne holdninger. Det tipper jo snart over til at det blir som i India at jenter omtrent er verdiløse, bare at her blir drt liksom omvendt

Endret av Maleficenta
Skrevet

Jeg tenkte også sånn, men barn ville jeg ha. Jeg ble utsatt for seksuelle overgrep som barn og var livredd for å få en sønn. Nå ble det sånn at jeg fikk to jenter. En jente som liker høy fart og spenning, og ei jente som er mammajente og liker klær og sminke. Nå i ettertid ser jeg at jeg ville elsket en sønn eller to like høyt som de ungene jeg har. Det første som slår  meg når du skriver dette er at vi alle har grunner til å føle som vi gjør, og at ingen har rett til å mene det du føler er feil. Det er dine følelser. 

Skrevet
På 2.9.2017 den 0.10, Maleficenta skrev:

Så teit av folk å si det da. Er det å få gutt i Norge regnet som under pari?

yep, det sa folk til meg også. "Oj, ble det gutt ja, jaja, neste gang blir det sikkert jente." Kjipt å høre når man selv prøver å være positiv....

Anonymkode: 29cfa...ab6

• Liker 3
Skrevet

Haha - jeg kan ta guttene deres, dere som er så livredd for å få gutt :fnise::P jeg tør ikke få barn i tilfelle det blir en jente.

Anonymkode: 08384...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...