Gå til innhold

Skal begynne å trene, veiledning søkes:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal begynne å trene, noen som har noen tips på hvordan jeg kan starte? Er utrent og ønsker mest mulig kunnskap, noen som har noen bøker de kan anbefale?

Anonymkode: 980cc...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste først: kom i gang og gjør det til en vane. Ikke lag deg unnskyldninger om at du må lese deg opp først. Vet du hva du liker å gjøre av aktiviteter? Hvis ikke er det mange muligheter til gratis eller rabatterte prøvetimer nå, så prøv alt mulig uten å bestemme først om du vil like det eller ei. Jeg liker å løpe og kom i gang med det gjennom et verdenskjent opplegg som heter Couch 2 5K gjennom appen Zombies run. Mange treningssentre har inkludert litt veiledning for å komme i gang med et enkelt treningsprogram. Det viktigste er at du beveger deg og blir varm flere ganger i uka.

Anonymkode: 339e3...1fc

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste først: kom i gang og gjør det til en vane. Ikke lag deg unnskyldninger om at du må lese deg opp først. Vet du hva du liker å gjøre av aktiviteter? Hvis ikke er det mange muligheter til gratis eller rabatterte prøvetimer nå, så prøv alt mulig uten å bestemme først om du vil like det eller ei. Jeg liker å løpe og kom i gang med det gjennom et verdenskjent opplegg som heter Couch 2 5K gjennom appen Zombies run. Mange treningssentre har inkludert litt veiledning for å komme i gang med et enkelt treningsprogram. Det viktigste er at du beveger deg og blir varm flere ganger i uka.

Anonymkode: 339e3...1fc

Tidligere har jeg "gjort for mye" og kroppen blitt sliten, derfor jeg tenkte å lese meg opp.

Liker å gå turer, svømming, sykle og vurderer yoga.

Takk for svar:)

Gjest Peaches
Skrevet (endret)

For å komme igang og for å bli glad i trening, begynte jeg med helkroppsprogrammet til Jillian Michaels. 30 days shred. Det begynner på nivå ėn, altså for nybegynnere, og går opp til nivå 3. Etter dette var jeg klar til å begynne med ren styrketrening og hadde mye bedre kondis!!! Trente hjemme, Jillian er super motiverende. Var gøy å trene etter 30 dager og da er det bare å fortsette med nye treningsformer og øke vekten👍

Endret av Peaches
Skrevet
2 timer siden, Peaches skrev:

For å komme igang og for å bli glad i trening, begynte jeg med helkroppsprogrammet til Jillian Michaels. 30 days shred. Det begynner på nivå ėn, altså for nybegynnere, og går opp til nivå 3. Etter dette var jeg klar til å begynne med ren styrketrening og hadde mye bedre kondis!!! Trente hjemme, Jillian er super motiverende. Var gøy å trene etter 30 dager og da er det bare å fortsette med nye treningsformer og øke vekten👍

Høres helt supert ut, skal undersøke, takk for tips!:)

Gjest Peaches
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres helt supert ut, skal undersøke, takk for tips!:)

Gi en lyd hvis du setter igang!👏😄 da må du lage den en tråd der vi kan følge framgangen din! Hadde vært gøy!

Skrevet

Vanskelig å svare deg når du skriver så lite om deg selv og ditt treningsgrunnlag 😉

PM det så kan vi prate litt om trening!

Skrevet
4 timer siden, Peaches skrev:

Gi en lyd hvis du setter igang!👏😄 da må du lage den en tråd der vi kan følge framgangen din! Hadde vært gøy!

Joda, men jeg er skikkelig uerfaren altså. Jeg begynner helt fra start, utrent og dårlig kondis.

Gjest Peaches
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Starter på mandag, takk Peaches:hjerte:

Så gøøøøy!👍❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...