AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Lurer på hva dere ville betalt en barnevakt for å passe på barnet deres på litt under 1 år et døgn, fra f.eks 12:00 - 10:00 neste dag? Anonymkode: ad4f0...c04
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Lurer på hva dere ville betalt en barnevakt for å passe på barnet deres på litt under 1 år et døgn, fra f.eks 12:00 - 10:00 neste dag? Anonymkode: ad4f0...c04 Snakker vi her om 22 timer, eller fra midnatt til 10 neste morgen? Anonymkode: 69866...4c9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 300 Anonymkode: fbd59...569 Tviler på at du får barnevakt nesten et døgn for den betalingen der... Anonymkode: 38d86...62f 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Fikk 3-400 for å være barnevakt på kvelden mens barnet sov da jeg var 14. Og det er 16 år siden. En voksen person som skulle tatt seg av barnet mitt i ett døgn? I alle fall 1000. Anonymkode: 8c3c2...197
Sirah Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Det kommer litt ann på føler jeg. Er det tanta til barnet som skal passe eller en betalt barnevakt? Blir det en venninne/familietjeneste eller en betalt jobb lissom? 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 For å sette det litt i perspektiv. Jeg skal være barnevakt i kveld m/overnatting for to barn, en i småskolealder, og en i barnehagealder. Ca 18:00 til 10:00 neste dag. Dette er ganske nære slektninger og jeg har lyst til å tilbringe tid med barna fordi jeg liker dem godt, og ser dem relativt sjelden. Ting som påvirker betalingen: For å komme meg dit og tilbake til meg selv regner jeg med å bruke ca. 90kr i drivstoff. Mens jeg er der vet jeg at det som regel vanker en pizza på meg, så dagens middag er i boks. Jeg er student uten deltidsjobb, og småjobber som gir penger er derfor kjærkomment. Foreldrene har gode jobber og gode inntekter, og er en knapp generasjon over meg. Det er på helg, som er fritid som alternativt kunne blitt brukt på morsommere ting med venner. Jeg ble spurt på kort varsel, så sent som i går. Minsten bruker fremdeles bleie og må skiftes på. Jeg forventer å få minimum 500 kroner for jobben i tillegg til maten/snacks. Og da er dette barn jeg gjerne tilbringer tid med av eget ønske, fordi jeg bryr meg om dem. Hadde det vært ukjente hadde jeg forventet mer for så lang tid + overnatting. Ting som kan påvirke din anbefalte betaling til barnevakt: Hvor gammel er barnevakten? (Under 18 kan betales mindre) Er babyen din snill/stille/sover hele natten? Hvis nei bør betalingen økes. Får barnevakten mat/drikke mens de er der? Hvis nei bør betalingen økes. Anonymkode: 69866...4c9 2
emilie123 Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: For å sette det litt i perspektiv. Jeg skal være barnevakt i kveld m/overnatting for to barn, en i småskolealder, og en i barnehagealder. Ca 18:00 til 10:00 neste dag. Dette er ganske nære slektninger og jeg har lyst til å tilbringe tid med barna fordi jeg liker dem godt, og ser dem relativt sjelden. Ting som påvirker betalingen: For å komme meg dit og tilbake til meg selv regner jeg med å bruke ca. 90kr i drivstoff. Mens jeg er der vet jeg at det som regel vanker en pizza på meg, så dagens middag er i boks. Jeg er student uten deltidsjobb, og småjobber som gir penger er derfor kjærkomment. Foreldrene har gode jobber og gode inntekter, og er en knapp generasjon over meg. Det er på helg, som er fritid som alternativt kunne blitt brukt på morsommere ting med venner. Jeg ble spurt på kort varsel, så sent som i går. Minsten bruker fremdeles bleie og må skiftes på. Jeg forventer å få minimum 500 kroner for jobben i tillegg til maten/snacks. Og da er dette barn jeg gjerne tilbringer tid med av eget ønske, fordi jeg bryr meg om dem. Hadde det vært ukjente hadde jeg forventet mer for så lang tid + overnatting. Ting som kan påvirke din anbefalte betaling til barnevakt: Hvor gammel er barnevakten? (Under 18 kan betales mindre) Er babyen din snill/stille/sover hele natten? Hvis nei bør betalingen økes. Får barnevakten mat/drikke mens de er der? Hvis nei bør betalingen økes. Anonymkode: 69866...4c9 Synes dette høres riktig ut.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Jeg får ca 1200kr, for et døgn uten mat, betalt barnepass - Har kjennskap til mora/barnet gjennom venninner. Jeg er over godt over 20 Anonymkode: ad4f0...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå