Eplesmil Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Hei. Er det noen som kan anbefale en god/bra hårfarge, glansvask som man kan kjøpe seg og farge håret hjemme. Jeg har bommet hver gang og endt opp med gul orange hår. Jeg har lyst til å ha håret lysere, har nå litt brunfarge i det fra før. Eplesmil
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Kan du ikke stripe det da? Den som heter etellerannet Slingor. Blå pakke, rundt hundrelappen, er god. Prøver å se for meg hva den heter, for det er et av de gamle merkene. Hun som er avbildet foran har laaaangt bølgete lyst hår. Kan det være Schwartzkopf, tro? Den funker på farget hår.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 en glansvask kan ikke gjøre håret lysere, særlig ikke når du har brunt hår! bruk hårbleking eller striping fra viva
Jenni Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Synes Highlight Kit fra L'Oreal er best når det gjelder striping
lillesky Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 H&M sine striper er fine. L'OREAL sin nye farge+striper er utrolig bra (rød pakke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå