Gå til innhold

Bra postordresteder for klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

LaRedoute forsvant, Halèns forsvinner i disse dager og jeg lurer på om dere vet om andre skandinaviske lands
nettsteder (for klær i hovedsak) som er trygge å handle fra? Nye linker mottas med takk. :)  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos. Hm. Zalando. Ebay. Osv.osv

Anonymkode: d928b...405

Skrevet

Hm  :)

Anonymkode: 7bdbf...43c

Skrevet

Cellbes, Klingel og Gudrun Sjödén. Behagelige klær med fine farger og god passform, men helst for de godt voksne.

Kanskje du finner noen fine hoppetaukjoler der?

• Liker 4
Skrevet

Zalando har det meste.

Ellos har også mye men fraktavgift, også returavgift. Selve Ellosklærne er et no no, de mister fasong, farge og nupper.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om før. 

Anonymkode: e860b...811

Skrevet

Ser de reklamerer på facebook.

Anonymkode: f2fc2...73d

Skrevet

Postordre :)

Et ord man sjelden hører nå til dags :)

Anonymkode: 74cef...ac0

• Liker 5
Skrevet
På ‎26‎.‎08‎.‎2017 den 12.22, Perelandra skrev:

Cellbes, Klingel og Gudrun Sjödén. Behagelige klær med fine farger og god passform, men helst for de godt voksne.

Kanskje du finner noen fine hoppetaukjoler der?

Det er "kjoledager" på Ellos nå så hoppetaukjoler er det sikkert mulig å finne også. :)

• Liker 2
Skrevet

Boozt.com har masse fint. Handler mye der.:) ellers handler jeg endel på hm.com, ellos og litt på Nelly. Miinto har også masse fint, men der har jeg ikke handlet noe enda. 

• Liker 2
Skrevet

Handler mest på zalando og HM, men titter innom nelly, boozt og ellos også.

Anonymkode: e5a0d...677

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ellos er vel de som tok over for La Redoute, tror jeg. Ellers har man jo Cellbes, som tok over for Halens.

Ellers har man jo H&M, Sparkjøp og Sportmann, i tillegg til andre nettbutikker som er nevnt her (eller utenlandske), har handla litt fra alle disse butikkene. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Skrevet

Timarco.no og inshop.dk er super på undertøy. Ellers spørs det jo hva du er ute etter, hoppekjoler eller hoppebukser, liksom :sjokkert: 

Anonymkode: c9304...5c5

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips. :)  Jeg tenker vel helst på å utvide horisonten litt og se nye nettsteder med nye farger og snitt. 
Vi vet om de aller mest kjente stedene, men innimellom må det vel finnes klær utenfra, som ikke er
så kjente her til lands? Regner vel med at de store finnes i alle skandinaviske land, men jeg liker å myse... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å handle på floyd.no. Ellers finner jeg mye fint på Zalando. 

Anonymkode: 8836b...e6a

• Liker 2
Skrevet

Takk for bidrag. Stikker innom og titter litt der nå. :jepp: 

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Fikk min første bestilling fra bonprix i går, veldig realt og greit. (Som Ellos etc.) Kjøpte ei strikkejakke og en jeans, begge ser ut til å være god kvalitet, riktig i str.

Skrevet

Bra! Greit å få litt tilbakemeldinger. :tommelopp: 

Skrevet

Jeg handler mye på zalando, fordi de har så bra utvalg, og gratis frakt. Ellers handler jeg på ellos da de har gode tilbud i blant.

Anonymkode: a5c63...080

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...