Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pcos og har fått høre at ved en del tilfeller så blir det enklere med årene å bli gravid selv om man har pcos. Gjerne hørt om kvinner 35 + som har slitt i flere år med å få det til og så løsner det bare.

Om det er noen her inne som har opplevd dette så lurer jeg på var det noen bedringer med pcos symptomene når du ble eldre ? Feks fikk du mer regelmessig mens og sånn?

Jeg lurer fordi jeg har gjennom hele livet egentlig hatt veldig mye fraværende menstruasjon pga det. Opphold mellom hver mens har vært mellom 3 til 8 mnd, og når jeg først fikk mensen kunne det blø lett til moderat i mellom 3 til 6 uker. 

Nå har det skjedd en liten forvandling i det siste hos meg vedr det. Jeg har siden mars hatt mensen hver mnd bortsett fra 1 mnd. Den har riktignok variert mellom kraftig blødning ene mnd, til å så starte neste mnd hvor den varer nesten 2 uker med moderat. Det virker ikke som helt kroppen skjønner når jeg er ferdig med mensen, men det vet jeg er pga pcos.

Så jeg tenker da at siden jeg nå på en måte har mensen hver mnd slik jeg skal så må vel dette bety at jeg har eggeløsning? Dette er så nytt for meg.. Så derfor jeg spør om noen andre med pcos har opplevd lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...