Gå til innhold

Hva slags hårprodukter har du i etter hårvask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at du har vasket håret gjør du noe mer med håret etterpå? Har du i noen andre hårprdukter?

Anonymkode: e9488...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting etter at jeg har vasket ferdig, nei. Bruker balsam under hårvask da.

Anonymkode: a74dc...f5c

Skrevet

Ingenting

Ser ikke vitsen med å bruke en haug med produkter

Skrevet

Kokosolje i lengdene. 

Skrevet

Som regel ingenting. Håret mitt holder seg bedre om jeg ikke har produkter i det.

Skrevet

Jeg bruker innimellom litt hårskum i håret, det gir litt hold og volum. På vinteren en sjelden gang litt olje i lengdene, for å forhindre at det blir statisk. Ellers bruker jeg gjerne spray om jeg har fønet det etter vask eller om jeg retter det.

Anonymkode: 57ba3...c98

Skrevet

Kommer litt an på. Har noen lotions med proteiner, spray som gir fukt osv. Men bruker alltid varmebeskyttende spray da jeg krøller håret hver dag. 

Skrevet

Jeg pleier som regel ikke å bruke noe, men av og til bruker jeg tigi bed head small talk som leave in når håret ikke er helt tørt. Hvis jeg gjør det og klemmer det litt sammen med hendene og tørker det med "plopping"-teknikken får jeg mer volum og bølger.

Skrevet
9 hours ago, Mona123 said:

Kommer litt an på. Har noen lotions med proteiner, spray som gir fukt osv. Men bruker alltid varmebeskyttende spray da jeg krøller håret hver dag. 

Helt offtopic, men kan du gi noen tips på hvordan du krøller håret, siden du krøller det hver dag regner jeg med du har en enkel og lite tidkrevende teknikk? :) Jeg har så lyst til å gå mer med krøllet hår men syntes det er for komplisert, og altfor tidskrevende :( De gangene jeg faktisk får brukt tid på det så faller krøllene ut etter toppen to tre timer. Har du noen tips å dele? 

Anonymkode: 37324...846

• Liker 2
Skrevet

Varnebeskyttende krem før føn. Deretter osis pulver i røttene for litt volum. 

Anonymkode: dcd0f...c50

Skrevet

Varmebeskyttende spray før føning, ellers ingenting

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt offtopic, men kan du gi noen tips på hvordan du krøller håret, siden du krøller det hver dag regner jeg med du har en enkel og lite tidkrevende teknikk? :) Jeg har så lyst til å gå mer med krøllet hår men syntes det er for komplisert, og altfor tidskrevende :( De gangene jeg faktisk får brukt tid på det så faller krøllene ut etter toppen to tre timer. Har du noen tips å dele? 

Deler gjerne! Krølle håret er faktisk min late måte å style håret på. Tar meg toppen fem minutter. 

Jeg tar alt håret i en hestehale på toppen av hodet, deler håret i seks deler og krøller disse delene. Tar strikken ut av håret og sprayer med en hårspray som gir godt hold. Voila! 

Til og med frisøren min syntes håret mitt alltid er så fint stylet og hun synes metoden er genial til hverdags! Du bør ha litt lenge på håret for at dette skal funke, da. 

• Liker 2
Skrevet

Dere som bruker produkter i håret etter vask, vasker dere håret hver kveld igjen da eller hvor ofte vasker dere håret?

Skrevet

Jeg bruker Lador Eco Silk Ring Hair Essence nå, men er ikke fornøyd med den. Håret mitt blir fort krusete og hårolje og essencer gjør at det holder seg fint lenger, men denne gjør absolutt ingenting for håret mitt.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker produkter i håret etter vask, vasker dere håret hver kveld igjen da eller hvor ofte vasker dere håret?

Jeg vasker håret 1-2 ganger i uken, og verken skyller eller vasker ut produkter som påføres etter hårvask, men jeg bruker heller ikke noen stylingprodukter.

Skrevet

Ja, bruker masse produkt. Jeg blander en generøs mengde olivenolje, kokosolje, mandelolje, jojobaolje, castorolje og balsam. Har afrikansk tykt krøllete hår, så for at håret mitt ikke skal tørke ut bruker jeg mye olje og balsam. 

Før jeg dusjer sitter jeg med en hårkur av honning, egg, oljer, og e-vitamin i ca en time. Tar i shampoo og masserer hodebunnen. Skyller ut og bruker en god hårkur for ekstremt tørt hår eller proteinkur i 5 min. Deretter bruker jeg balsam og når håret fortsatt er vått, men ikke rennende vått tar jeg i oljeblandingen.

Dusjer håret 1-2 ganger i uken. Prøver å holde det til maks 1 gang. Alle andre dager sprayer jeg håret med litt vann og deretter litt olje som jeg har blandet i en sprayflaske. 

Anonymkode: 845cb...209

Skrevet
15 timer siden, FantasDick skrev:

Kokosolje i lengdene. 

Hvorfor har du i det? Er det pga tørt hår?☺

Anonymkode: e9488...bb1

Skrevet

Bruker olje, en paste, en krøllekrem og en saltvannsspray dersom jeg skal ha det løst. Skal jeg ha det oppsatt trenger jeg ikke noe i det, kanskje litt paste for hold. Har masse krøller og håret mitt tåler mye produkt uten å bli fettete eller tungt. Hvis jeg ikke har noe i det og har det i en flette eller lignende bruker jeg hårspray på babyhår :)

Skrevet

Argan oil :) Bruker det i lengdene pga naturlige krøller som blir mye finere dersom man tar i litt produkt 

Anonymkode: 72170...30e

Skrevet
1 time siden, jentafralandet skrev:

Bruker olje, en paste, en krøllekrem og en saltvannsspray dersom jeg skal ha det løst. Skal jeg ha det oppsatt trenger jeg ikke noe i det, kanskje litt paste for hold. Har masse krøller og håret mitt tåler mye produkt uten å bli fettete eller tungt. Hvis jeg ikke har noe i det og har det i en flette eller lignende bruker jeg hårspray på babyhår :)

Hva slags paste og krøllekrem bruker du? Fremhever de krøllene?

Jeg har krøller, men de ender opp som frus, har enda ikke funnet noe som er virkelig bra.

Anonymkode: ae29b...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...