AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Hei. Noen her som har hatt katt som brekker seg etter den drikker vann, det skjer hver gang. Det kan høres ut som det er mye luft i omløp rett etterpå, men er ikke sikker. Jeg ska til dyrlegen på mandag, men det hadde vært fint om noen kan gi en pekepinne på hva det kan skyldes, hvis noen har opplevd noe lignende. Han er pigg og fin form ellers Anonymkode: e6ebc...f1f
_popcorn_ Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Aldri hørt om :o Men første som slår meg er temperatur på vann. Gir du han kaldt vann, eller romtemperert? Om du gir han melk eller noe annet å drikke, skjer det da også? Hvor lenge har det pågått? Har absolutt ingen anelse om hva det kan være, men å kartlegge om det skjer med ulike temperaturer, om det er i kombinasjon med mat, og om det skjer ved drikke av noe annet kan være nyttig for dyrelegen Om du har mulighet, prøv å filme når det skjer, for å vise dyrelegen! Mine nekter å spise/drikke hos dyrelegen, så kan være nyttig med en film slik at dyrelegen får se reaksjonen og, herregud for en nydelig pus
Camillafelix Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 (endret) Endret 26. august 2017 av Camillafelix
Camillafelix Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, Camillafelix skrev: Har prøvd forskjellig temperatur, og melk får han ikke. Men det har ingen sammenheng med noe annet. Det er bare hver gang. Jeg har filmen, så det skal jeg vise frem. Håper bare det ikke er alt for galt. Ser jo at han plages. Takk, han e en fin og god pus 😊💕 av rasen savannah 2 timer siden, _popcorn_ skrev: Aldri hørt om :o Men første som slår meg er temperatur på vann. Gir du han kaldt vann, eller romtemperert? Om du gir han melk eller noe annet å drikke, skjer det da også? Hvor lenge har det pågått? Har absolutt ingen anelse om hva det kan være, men å kartlegge om det skjer med ulike temperaturer, om det er i kombinasjon med mat, og om det skjer ved drikke av noe annet kan være nyttig for dyrelegen Om du har mulighet, prøv å filme når det skjer, for å vise dyrelegen! Mine nekter å spise/drikke hos dyrelegen, så kan være nyttig med en film slik at dyrelegen får se reaksjonen og, herregud for en nydelig pus Har prøvd forskjellig temperatur, og melk får han ikke. Men det har ingen sammenheng med noe annet. Det er bare hver gang. Jeg har filmen, så det skal jeg vise frem. Håper bare det ikke er alt for galt. Ser jo at han plages. Takk, han e en fin og god pus 😊💕 av rasen savannah
_popcorn_ Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 13 hours ago, Camillafelix said: Har prøvd forskjellig temperatur, og melk får han ikke. Men det har ingen sammenheng med noe annet. Det er bare hver gang. Jeg har filmen, så det skal jeg vise frem. Håper bare det ikke er alt for galt. Ser jo at han plages. Takk, han e en fin og god pus 😊💕 av rasen savannah Tenkte kanskje prøve litt sånn kattemelk, ikke mye, men bare for å se om det skjer da også eller saus fra boksmat blandet med litt vann, sånn at det er mer drikkende enn spisende... Men det ordner seg sikkert :D vi krysser fingre og poter her for dere Dyreleger er flinke og finner garantert ut om det er noe mer å tenke på, eller hva som kan gjøres
Brimi Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Har du prøvd å sette vannskåla litt opp fra gulvet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå