AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Nå har det seg slik at jeg hele livet har ventet på å bli forelsket, noe som aldri har skjedd i løpet av mitt 22 år lange liv. Jeg er jomfru og ønsker egentlig å miste jomfrudommen mens jeg er i et forhold, men nå har jeg vært fryktelig seksuelt frustrert over lengre tid og vurderer å heller finne en kompis å ha sex med. Skulle virkelig ønske at jeg ble romantisk interessert i noen, men jeg aldri vært nærme i det hele tatt. Er dette egentlig dumt av meg? Hvordan går man fram? Anonymkode: 6012a...0a1
Sunstone Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Jeg ville ventet til du var i et forhold. Når du nå har ventet såpass lenge med tanker om at du vil vente på den rette ville jeg ikke endret mening nå. Tenk så fint det blir når du finner en du virkelig blir forelsket i og han kan da være din første. Kjipt om du da angrer deg.
Norre Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 For det første er det ikke "dumt" av deg! 🙂 Din kropp, ditt liv, du bestemmer! Jeg kan dessverre ikke gi deg andre råd enn: Følg magefølelsen og bruk hjernen. Og masse lykke til! 👍🏻🙂
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 6 minutter siden, Sunstone skrev: Jeg ville ventet til du var i et forhold. Når du nå har ventet såpass lenge med tanker om at du vil vente på den rette ville jeg ikke endret mening nå. Tenk så fint det blir når du finner en du virkelig blir forelsket i og han kan da være din første. Kjipt om du da angrer deg. Men hva om jeg ikke blir forelsket før jeg er 35? Ønsker å ha sex før det, gjerne så fort som mulig. Paradokset her er også at jeg egentlig ikke har så veldig lyst til å være i et forhold, men å miste jomfrudommen med en kjæreste vil jeg Ts Anonymkode: 6012a...0a1
Sunstone Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva om jeg ikke blir forelsket før jeg er 35? Ønsker å ha sex før det, gjerne så fort som mulig. Paradokset her er også at jeg egentlig ikke har så veldig lyst til å være i et forhold, men å miste jomfrudommen med en kjæreste vil jeg Ts Anonymkode: 6012a...0a1 Du vil ha kjæreste men ikke være i et forhold?:) ja det blir verre! Hvis du virkelig har lyst til å miste jomfrudommen din nå er det ikke vanskeligere enn å ta seg en tur ut på byen og bli med noen hjem. Eller raide gjennom tinder
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 3 minutter siden, Sunstone skrev: Du vil ha kjæreste men ikke være i et forhold?:) ja det blir verre! Hvis du virkelig har lyst til å miste jomfrudommen din nå er det ikke vanskeligere enn å ta seg en tur ut på byen og bli med noen hjem. Eller raide gjennom tinder Nei, jeg vil ha sex med en jeg er i et forhold med, men jeg vil egentlig ikke ha selve forholdet Vil ha tryggheten, det monogame, og nærheten til en kjæreste, men likevel ikke være fastlåst i et forhold. Joda, har ikke problemer med å få tak i kandidater, men jeg ønsker heller ikke å være kjent som "ligg nr. 30", derfor fungerer ikke det helt heller Ts Anonymkode: 6012a...0a1
Sunstone Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vil ha sex med en jeg er i et forhold med, men jeg vil egentlig ikke ha selve forholdet Vil ha tryggheten, det monogame, og nærheten til en kjæreste, men likevel ikke være fastlåst i et forhold. Joda, har ikke problemer med å få tak i kandidater, men jeg ønsker heller ikke å være kjent som "ligg nr. 30", derfor fungerer ikke det helt heller Ts Anonymkode: 6012a...0a1 Aha skjønner du blir jo ikke kjent for ligg nr 30 om du finner deg én fast og ha sex med nå? Om du har flere kandidater som du føler deg trygg på kan du jo også eksperimentere og lære
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 3 minutter siden, Sunstone skrev: Aha skjønner du blir jo ikke kjent for ligg nr 30 om du finner deg én fast og ha sex med nå? Om du har flere kandidater som du føler deg trygg på kan du jo også eksperimentere og lære Joda, det er jo en mulighet, men stoler ikke på at noen av dem vil holde seg monogame for en uerfaren jomfru Takk for svar da Ts Anonymkode: 6012a...0a1
Sunstone Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det er jo en mulighet, men stoler ikke på at noen av dem vil holde seg monogame for en uerfaren jomfru Takk for svar da Ts Anonymkode: 6012a...0a1 Nei hvis du kun ønsker å være monogam og ikke i et forhold må du nesten finne en som er villig til å bare ligge med deg. Eller en kjæreste. går jo an å drive på med noen du liker og se om følelsene kommer etterhvert! De kommer ofte med sex.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #10 Skrevet 26. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Paradokset her er også at jeg egentlig ikke har så veldig lyst til å være i et forhold, men å miste jomfrudommen med en kjæreste vil jeg Ts Anonymkode: 6012a...0a1 Høres ut som du har lyst på sex med en venn. Anonymkode: 8d107...211 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 En mellomløsning kan være at du har sex med en venninne eller en annen kvinne? Da får du utløp for den seksuelle frustrasjonen din uten at du gir bort kroppen din til en tilfeldig fyr fra gata som ikke har løftet en finger for å gjøre seg fortjent til den. Anonymkode: 1f48d...adc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Jeg tenker at dette greier du å bedømme helt fint selv! Det er ikke sånn at man MÅ miste jomfrudommen til en man elsker. Sannsynligvis er den man mister jomfrudommen til bare en forbipasserende i livet uansett, man har jo mange mange år igjen å leve så at man holder sammen for evig og alt det der er bare i eventyr. Jeg hadde samme etisk syn på det som deg de første årene av min ungdom, men merket på hvor nervøs og kald jeg ble mot gutter jeg faktisk likte. Turte ikke sitte i samme sofa som de engang og det å tenke på å være klein eller dårlig ovenfor en jeg egentlig ville imponere gjorde at jeg endret syn fra det at å miste jomfrudommen var noe spesielt og dypt, til at det bare var noe jeg ville få gjort. Alle andre hadde også gjort det, og jeg var som deg blitt ganske seksuelt frustrert. Avtalte med en kompis og kom dit forventningsfull og klar, men i det vi begge stod nakne ble det så rart fordi vi var jo så gode venner. Enden på visa ble at jeg valgte meg en tilfeldig kjekkas på fest helgen etter, hadde bestemt meg på forhånd at den kvelden skulle jeg bare få det gjort hehe, og knulla på soverommet til foreldrene i huset festen var i. Det var kleint, ikke noe viktig i det hele tatt og jeg er virkelig glad for at jeg bare bestemte meg for å gjøre det istedet for å lage noe stort og betydningsfullt nummer ut av det! Gjør det du føler er riktig for deg ts. For meg høres det ut som at du er klar for å ha sex med en du ikke er forelsket i, og når du tenker over det enda dypere så er det vel bedre å miste jomfrudommen til en du ikke bryr deg så mye om hva syntes om deg eller hva som skjer med i ettertid, enn en du liker kjempe godt og som kanskje dumper deg etter noen uker eller måneder og du tar det personlig og angrer på at du ga han jomfrudommen siden han stakk av og stjal den med seg senere uten å tenke på deg mens du likte han kjempegodt, eller hva? Anonymkode: 3b512...66a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #13 Skrevet 26. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dette greier du å bedømme helt fint selv! Det er ikke sånn at man MÅ miste jomfrudommen til en man elsker. Sannsynligvis er den man mister jomfrudommen til bare en forbipasserende i livet uansett, man har jo mange mange år igjen å leve så at man holder sammen for evig og alt det der er bare i eventyr. Jeg hadde samme etisk syn på det som deg de første årene av min ungdom, men merket på hvor nervøs og kald jeg ble mot gutter jeg faktisk likte. Turte ikke sitte i samme sofa som de engang og det å tenke på å være klein eller dårlig ovenfor en jeg egentlig ville imponere gjorde at jeg endret syn fra det at å miste jomfrudommen var noe spesielt og dypt, til at det bare var noe jeg ville få gjort. Alle andre hadde også gjort det, og jeg var som deg blitt ganske seksuelt frustrert. Avtalte med en kompis og kom dit forventningsfull og klar, men i det vi begge stod nakne ble det så rart fordi vi var jo så gode venner. Enden på visa ble at jeg valgte meg en tilfeldig kjekkas på fest helgen etter, hadde bestemt meg på forhånd at den kvelden skulle jeg bare få det gjort hehe, og knulla på soverommet til foreldrene i huset festen var i. Det var kleint, ikke noe viktig i det hele tatt og jeg er virkelig glad for at jeg bare bestemte meg for å gjøre det istedet for å lage noe stort og betydningsfullt nummer ut av det! Gjør det du føler er riktig for deg ts. For meg høres det ut som at du er klar for å ha sex med en du ikke er forelsket i, og når du tenker over det enda dypere så er det vel bedre å miste jomfrudommen til en du ikke bryr deg så mye om hva syntes om deg eller hva som skjer med i ettertid, enn en du liker kjempe godt og som kanskje dumper deg etter noen uker eller måneder og du tar det personlig og angrer på at du ga han jomfrudommen siden han stakk av og stjal den med seg senere uten å tenke på deg mens du likte han kjempegodt, eller hva? Anonymkode: 3b512...66a Takk for utfyllende svar Jeg verdisetter egentlig ikke jomfrudommen min, men jeg ønsker heller ikke å bare ha sex for å få "gjort det". Når jeg har sex ønsker jeg å fortsette å eksperimentere med sex og aller helst med den samme personen. Å ha hatt sex én gang kun for å ikke kunne kalle seg selv jomfru, men likevel ikke vite hvordan man egentlig har sex slik at det føles godt for begge parter ser jeg på som en verdiløs opplevelse. Ts Anonymkode: 6012a...0a1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #14 Skrevet 26. august 2017 20 minutes ago, AnonymBruker said: Takk for utfyllende svar Jeg verdisetter egentlig ikke jomfrudommen min, men jeg ønsker heller ikke å bare ha sex for å få "gjort det". Når jeg har sex ønsker jeg å fortsette å eksperimentere med sex og aller helst med den samme personen. Å ha hatt sex én gang kun for å ikke kunne kalle seg selv jomfru, men likevel ikke vite hvordan man egentlig har sex slik at det føles godt for begge parter ser jeg på som en verdiløs opplevelse. Ts Anonymkode: 6012a...0a1 Ja men det kommer etterhvert Man må som regel uansett gjennom noen partnere å prøve og feile med relasjonen før man finner en som det varer over lang tid med , og som da gir sjansen til å eksperimentere masse med Anonymkode: 3b512...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå