AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Omtrent. Snakker så høyt om henne. Men det er ene og alene hennes skyld at mitt kjæledyr er dødt. Hun slapp løs hunden som drepte dyret mitt. Hun sa ikke engang skikkelig unnskyld, viste overhodet ingen empati. Jeg blir kvalm av at folk hyller henne som en helt fordi hun liksom er så jævlig flink til å trene. Hva feiler det folk!? Anonymkode: 25de3...f91
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Men herregud! Gå til politi og fortell alle hva hun er ansvarlig for! Anonymkode: 5bcf3...926 1
ForestRun Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Hvorfor blir hun hyllet? Fordi hunden hennes drepte ett annet dyr? Hva slags dyr hadde du? Jeg ville anmeldt dette. Hun burde ikke hatt dyr. Håper hunden hennes blir omplassert
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men herregud! Gå til politi og fortell alle hva hun er ansvarlig for! Anonymkode: 5bcf3...926 Kan man det så lenge etterpå,? Anonymkode: 25de3...f91
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, ForestRun skrev: Hvorfor blir hun hyllet? Fordi hunden hennes drepte ett annet dyr? Hva slags dyr hadde du? Jeg ville anmeldt dette. Hun burde ikke hatt dyr. Håper hunden hennes blir omplassert Den er omplassert fordi hun var redd for at jeg skulle kreve den avlivet. Men hun er fortsatt så hyggelig og en SP utrolig flink helt! Anonymkode: 25de3...f91
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Det kan du takke feminismen for. Nå blir kvinner utropte til helter for å sitte på ræva og nekte å gjøre noe, mens de forventer at mannen skal bære hele lasset, ta seg av husvask, arbeid og alt mulig, alene. Anonymkode: bf6d0...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå