Gjest Rio--- Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 jeg har en pakke med kylling i sånne salatbiter som gikk ut på dato på onsdag ser jeg. går det an å spise nå? eller blir jeg dårlig da?
Tusenfryd Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Lukt og smak på en bit. Smaker det greit, spiser du alt. datomerking er som regel med god margin.
natasha Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Hvis den fortsatt er vakumpakket bør det vel gå greit, men sjekk lukt. Dersom du allerede har åpnet pakken tror jeg ikke jeg ville spist den.
Gjest Cerise Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Tror du kjenner det lett på lukten om det er et problem ja...
Robban43 Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Ta frem Wookpanna å sleng alt oppi noen minutter over 70 grader så er alle bakterier drept. server med ris og en god saus. :-)
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Akkurat når det gjelder kylling er jeg veldig skeptisk. Det kan utvikle seg farlige bakterier ganske raskt. Jeg kaster alltid det jeg er usikker på. Men vanlig kjøtt lukter jeg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå