AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Dere som alltid får pms-pupper, altså ømme/såre pupper mellom EL og IKM, hvordan var puppene da dere var gravide? Det samme, eller fikk dere såre pupper senere? jeg har nå fått såre pupper en uke før mensen som jeg alltid bruker å få, og lurer på om det er ett sikker tegn på at det ikke har klaffet :(.. Anonymkode: d8bab...257
Bahir Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Jeg pleide å få dette mellom EL og mensen, da jeg var gravid var det helt likt men ømheten gikk ikke over slik den pleier etter mensen, det fortsatte og de ble myyyye ømmere etterhvert (mer enn noen gang før) Nå etter MA er aldri puppene ømme lenger i det hele tatt merkelig nok..🤔
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Jeg pleide å få ømme pupper rett etter EL og frem til mensen. Da jeg ble gravid fikk jeg det først noen dager før positiv test. Men ingen kropper er like. Mange har ømme pupper hele tiden som før Anonymkode: da35a...c63
lillemeg90 Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Forrige gang var de mye ømmere, følte som brystene fallt i bakken når jeg tok av bhen 😂 Denne gangen var det som normalt, altså litt ømme 😊
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Takk for svar folkens! Flere erfaringer? Anonymkode: d8bab...257
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Jeg pleier å få litt større og litt ømme bryst et par dager før mens, når jeg har vært gravid ble de ømme enda tidligere og var virkelig vonde, synlig større og med tydelige blodårer. Sånn vondt å såpe seg inn i dusjen vondt før positiv test. Anonymkode: f3066...77b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 Ok, takk! nå har brystene mine gått fra superømme til ikke ømme i det hele tatt, samme som hver syklus. Betyr dette at det ikke klaffet? Anonymkode: d8bab...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå