Gå til innhold

Er jeg blitt ghostet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr på Tinder. Chattet en del og han addet meg på Facebook og snap. Han reiste på sjøen i 4 uker og vi holdt kontakten hele veien. Han bor én time unna, og etter han kom hjem skulle jeg jobbe litt i nærheten av han. Jeg spurte om vi skulle treffes, og han sa ja.

Dagen før sa han at han var blitt syk, og usikker på om han kom til å være i form til daten neste dag. Jeg svarer at det er helt i orden, og at han kan jo gi en lyd neste dag. Neste dag sier han at han fremdeles er syk. Jeg sier god bedring og at jeg håper det ikke varer så lenge. Han svarer at han også håper det går fort over.

Så er det helt stille. Jeg lurer jo litt på om han faktisk var syk eller om han fikk kalde føtter. Gikk utifra at han ville gi en lyd når han ble frisk, hvis han faktisk var interessert. Men det har vært helt dødt.

Det rare er at han har meg fremdeles på snap og facebook. Hva er greia? Dette er tre uker siden og nå er han ute på sjøen igjen...

Anonymkode: 6a4aa...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke så interessert ut, men ghostet har du ikke blitt ennå. Du har jo ikke tatt noe kontakt du heller?

Anonymkode: 14bd4...772

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ikke så interessert ut, men ghostet har du ikke blitt ennå. Du har jo ikke tatt noe kontakt du heller?

Tjaaa, glemte å nevne at je skrev til slutt at han skulle gi en lyd når han var frisk, noe han bekreftet. 

Så når han ikke gir en lyd så er kanskje det en avvisning i seg selv?

Skrevet

Spør om hvordan formen hans er da?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjaaa, glemte å nevne at je skrev til slutt at han skulle gi en lyd når han var frisk, noe han bekreftet. 

Så når han ikke gir en lyd så er kanskje det en avvisning i seg selv?

At han ikke tar kontakt over såpass lang tid tyder på at han ikke er spesielt interessert ja. Tror ikke jeg ville skrevet noe mer ☺️

Skrevet

Tenker du bare skal glemme han jeg. Uansett om han faktisk er interessert, kan du bære med en som er ok med så lite kommunikasjon og sjeldne møter?

Jeg var på en date med en fyr, sendte litt meldinger etter daten, så fikk jeg en melding noen dager senere som jeg svarte på (han svarte ikke tilbake igjen), så gikk det to uker før jeg hørte noe nytt og han inviterte meg på en ny date. :P Nå var jeg ikke spesielt gira på fyren egentlig, men tenkte jeg skulle se an date to om jeg følte noe mer for han, men når det tok to uker før han fikk ut fingeren takket jeg heller nei. :) 

Anonymkode: b1124...f12

Skrevet

Kan godt være at han ble syk, og nå er han dratt på sjøen igjen så det ikke ble tid til å møte deg. Jeg ville sendt han en melding om at han får ta kontakt neste gang han er hjemme fra sjøen igjen, men ikke regnet med det og heller sett på det som en positiv overaskelse om han faktisk tok kontakt,  men hører jeg ikke noe da så hadde jeg slettet han og glemt han.

Anonymkode: 5da2d...a80

Skrevet

Dette minner meg veldig om en jeg hadde kontakt med for et par år siden. Han jobbet også på sjøen, og vi hadde intens kontakt på snap da han var på jobb i nordsjøen. Avtalte å skulle møtes når han var hjemme fra sjøen, han hadde unger han skulle ha annenhver uke. Var hjemme fire uker, og på sjøen to, eller noe i den dur. Han kom alltid med unnskyldninger for å ikke møtes. Han var sliten, hadde barna,bygget på huset osv osv. De dårligste unnskyldninger du kan finne. Kuttet han tvert, slettet og blokkerte fra alle plasser. Bortkastet energi, de vil nok bare booste egoet sitt, og når de har dødtid på jobb, så kan de skrive og chatte mye med kvinnfolk, men når det kommer til stykket så gidder de ikke. Nei, ellers takk, bruk tida på noen som virkelig setter pris på deg, og som står for det de sier og gjør! Disse som er på sjøen, virker ikke å være seriøse med dating. De vil ikke møte noen, har man inntrykk av. Kom deg videre og finn noen som vil investere i deg :)

Anonymkode: 0c463...ad0

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at en som virkelig er interessert maser hull i hodet på deg, så han kan du nok bare legge til sides og se etter andre 

Skrevet

Det er ikke dette som er ghosting. Ghosting er når personen ikke svarer på noen henvendelser.

Men det virker som han ikke er interessert lenger. Hadde han vært interessert hadde han jo sendt en melding før han dro ut igjen. Så da var han kanskje ikke syk heller. Ikke bruk noe mer energi på han.

Anonymkode: dbf27...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...