Gå til innhold

Bestekompis med kjæreste, hvilken kontakt synes du er innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjent hverandre i maaaange år. De knapt 1 år og er nå sammen. Hadde følelser for hverandre men de er over. Jeg har en annen i kikkerten. Men, vi forteller hverandre alt, jeg og min kompis. Kan også overnatte hos hverandre. Vi roter selvfølgelig ikke da vi ikke er tiltrukket. Jeg har hilst på dama en gang og hun er hyggelig og litt sjenert. 

Men hvordan hadde du likt om din kjæreste hadde venninna på besøk? Selv vet jeg jo ikke om jeg hadde likt det da jeg ikke ser hva en kjæreste driver med når jeg ikke var der. Men eg vet at jeg er til å stole på og prøver ikke å ødelegge mellom de. 

Er dette dårlig respekt mot dama hans? Vil bare ha synspunkter :)

Anonymkode: 6df41...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde slutte med overnattingsbesøkene. Ærlig talt:p

Men ellers kan du ha så mye kontakt du bare vil, så lenge han gjengjelder den helt naturlig :) Gode venner er godt å ha, av begge kjønn.

Skrevet

Du og han har hatt følelser for hverandre før, og har nå en dyp kontakt hvor dere forteller hverandre alt og overnatter hos hverandre? Langt over grensen ja! Respektløst ovenfor kjæresten hans. Du kjenner jo på det selv at du ikke hadde likt det om du stod i hennes ståsted, at din kjæreste hadde overnatting av en han hadde hatt følelser for før deg, og hadde en av sitt motsatt kjønn han fortalte alt. Skaff deg en jentevenninde istedet og la paret være i fred.

Vet at det kan være litt uforståelig i starten å plutselig bryte kontakt med en god kamerat, har vært på begge sider i denne situasjonen her før,  men det skjer før eller senere uansett når man får kjæreste og egen familie, enten ved at det blir et helvete i heimen og han aldri kan snakke med deg igjen, eller ved at du tar hensyn og trekker deg vekk og dere kan fortsette å ha et vennskap der dere heller bare snakkes og møtes noen ganger i året istedet og du blir en del av deres familievenner, som da inkluderer hennes venn også.

Anonymkode: c7653...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...