Gå til innhold

HBO - anbefal meg en film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat startet en prøveperiode på HBO, men jeg finner virkelig ingenting jeg har lyst til å se. Liker gjerne romantiske komedier, drama etc. Er mest av alt ute etter litt lett underholdning. Noe å anbefale?

Anonymkode: a439d...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg mest fan av seriene der inne. Har du prøvd game of thrones, sex and the city, girls, westworld, taboo, the handmaids tale o.l? Av filmer kan blant annet 12 years a slave og Into the wild anbefales, kommer ikke på flere i farten.

Skrevet

Takk :) Jeg er ikke spesielt glad i å se serier, for å være ærlig. 12 years a slave har jeg sett, den er veldig fin og fryktelig grusom. Mulig jeg sjekker Into the wild :)

Skrevet

Burning plain eller noe, men charlize theron og hun jenta som spiller i hunger games filmene. 

Og den heksefilmen som heter noe med magic der sandra bullock og nicole kidman spiller. 

Søk så kommer det opp.

Anonymkode: 8b62d...d4f

Skrevet

Into the wild er helt ufattelig vakker, og helt sann. 

Anonymkode: 8b62d...d4f

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Er det filmer du er ute etter er HBO feil sted. Da er det bedre filmer på Netflix.

HBO er suverende på serier, filmbiten er heller dårlige greier...

Anonymkode: 1957f...28e

• Liker 1
Skrevet

Vil du se film så er HBO den dårligste, Sumo, Viaplay og Netflix er mye bedre.

Usikker på om de har prøveperioder, Viaplay hadde vel før iallfall.

Skrevet

Om du liker feelgoodfilmer og ikke liker triste filmer er nok ikke into the wild riktig film. Den er fryktelig fin og forferdelig trist, slik at du er forberedt på det. 

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Muscae said:

Om du liker feelgoodfilmer og ikke liker triste filmer er nok ikke into the wild riktig film. Den er fryktelig fin og forferdelig trist, slik at du er forberedt på det. 

Jeg liker begge deler, men var i øyeblikket mest ute etter en feelgoodfilm :)

On 27/08/2017 at 7:33 PM, Cuntzilla said:

Vil du se film så er HBO den dårligste, Sumo, Viaplay og Netflix er mye bedre.

Usikker på om de har prøveperioder, Viaplay hadde vel før iallfall.

Oppdaget det ganske fort, ja. Har prøvd alle, men ikke helt blitt fornøyd med utvalget. Så langt er i alle fall Netflix det beste, HBO har tilnærmet ingenting.

Skrevet

The normal heart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...