AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Noen som har lagt merke til at tannleger gjerne plystrer mens de holder på? Er det fordi de har det trivelig mens de borrer i vei? Anonymkode: 2a173...98a
Jacklost Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Har opplevd det. Bryr meg lite, det betyr egentlig at tannlegen er slapper av selv.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Fra læreboka på tannlegeskolen: -Plystreboring: Husk at pasienten er ute av stand til å føre en samtale under boring og plystring kan være en god måte å lette på stemningen. Anonymkode: 93cff...b71 5
hjertesukka Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Jeg hadde tørnet hvis min tannlege hadde plystret, nest etter banning er plystring det verste jeg vet.
Gjest Regn Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 min synger. Liker det ikke. men hun har bra stemme.
Forundret.. Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 51 minutter siden, Ella1 skrev: Tannlegen min synger 🙄 Min også. Jeg har verdens beste tannlege 😍 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 Synes det er flott. Jeg har tannlegeskrekk og det får meg til å slappe litt av. Anonymkode: a877f...86f 2
skruf Skrevet 25. august 2017 #10 Skrevet 25. august 2017 Skoletannlegen jeg hadde sang opera....og han var innmari tonedøv. Han jeg går til nå forteller alltid verdens dårligste vitser. Sikkert en indre drøm om å være standup-komiker, og publikumet hans har jo ikke så mye de skulle sagt. Men han er flink med tenner, det skal han ha. 4
ForestRun Skrevet 25. august 2017 #11 Skrevet 25. august 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra læreboka på tannlegeskolen: -Plystreboring: Husk at pasienten er ute av stand til å føre en samtale under boring og plystring kan være en god måte å lette på stemningen. Anonymkode: 93cff...b71 Når jeg er hos tannlegen, brur jeg meg lite om stemningen. Tenker bare på den fæle behandlingen, og når de tar bort tannstein. Vil helst rømme, og tenker ikke over at tannlegen plystrer eller nynner.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #12 Skrevet 25. august 2017 Jeg liker at tannlegen plystrer. Gjerne etter musikken som spilles svakt fra en radio. 😋 Anonymkode: 9e5dd...221 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #13 Skrevet 25. august 2017 Dette var nytt for meg og, helt til forrige time. Han smalt til med denne, av alle: Jeg lo så jeg ristet. Anonymkode: 2e339...4be 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #14 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, Ella1 skrev: Tannlegen min synger 🙄 Min også. Og han er både tonedøv og synger falskt. Huff! Anonymkode: f5d60...0eb
Norre Skrevet 26. august 2017 #15 Skrevet 26. august 2017 13 timer siden, hjertesukka skrev: Jeg hadde tørnet hvis min tannlege hadde plystret, nest etter banning er plystring det verste jeg vet. Bra han ikke BANNER mens han borer da! Kan jo ikke være et godt tegn... 😳😉 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #16 Skrevet 26. august 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har lagt merke til at tannleger gjerne plystrer mens de holder på? Er det fordi de har det trivelig mens de borrer i vei? Anonymkode: 2a173...98a Noe slikt har jeg faktisk aldri opplevd noen gang! Anonymkode: a879b...f3d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #17 Skrevet 26. august 2017 Jeg hadde en slik tannlege. Han var helt i sin egen verden, gikk rundt og plystret. Så skulle jeg bore en tann som satt langt bak. Han satte to sprøyter, en på hver sin side, så gikk han og plystret og var i sin egen verden, som han pleide å være, mens han ventet på at bedøvelsen skulle virke. Så setter han seg, tar tak i boret, og sier, "dette gjør ikke vondt". Begynner å bore. Plutselig iser det til langt oppover... Gnnnh! Sier jeg. Han stopper og spør, "gjorde det vondt?". N-nnnh (M-mmmh) svarte jeg. "Hmh, det var rart, det skulle det ikke ha gjort", sa han og så forbauset på meg. Ser på meg en liten stund før han sier, "jaja, da setter vi en sprøyte til". Jeg gikk aldri til han igjen... Anonymkode: 9493b...da5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #18 Skrevet 26. august 2017 Fikk rotfylling hos en tannlege i Oslo sentrum som sang med av full hals da Espen Linds "Life is Good" spilte på radioen. MENS han borret. Rotfyllingen måtte forøvrig skiftes ut et par år senere pga slett utførelse. Anonymkode: e8c8b...a62
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #19 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk rotfylling hos en tannlege i Oslo sentrum som sang med av full hals da Espen Linds "Life is Good" spilte på radioen. MENS han borret. Rotfyllingen måtte forøvrig skiftes ut et par år senere pga slett utførelse. Det sier seg nesten selv, vel. Anonymkode: 2a173...98a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #20 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en slik tannlege. Han var helt i sin egen verden, gikk rundt og plystret. Så skulle jeg bore en tann som satt langt bak. Han satte to sprøyter, en på hver sin side, så gikk han og plystret og var i sin egen verden, som han pleide å være, mens han ventet på at bedøvelsen skulle virke. Så setter han seg, tar tak i boret, og sier, "dette gjør ikke vondt". Begynner å bore. Plutselig iser det til langt oppover... Gnnnh! Sier jeg. Han stopper og spør, "gjorde det vondt?". N-nnnh (M-mmmh) svarte jeg. "Hmh, det var rart, det skulle det ikke ha gjort", sa han og så forbauset på meg. Ser på meg en liten stund før han sier, "jaja, da setter vi en sprøyte til". Jeg gikk aldri til han igjen... Anonymkode: 9493b...da5 Borret han riktig tann? Anonymkode: 2a173...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå