Gå til innhold

Jeg 21 han er 28- funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, enda en aldersforskjell post... jeg vet. 

Vi har veldig like interesser, men føler han er en del eldre enn meg. Samtidig er dette noe jeg sjelden merker. Tror det er ett press fra vennene mine, de sier at han er alt for gammel for meg. 

Synes dere det er stor aldersforskjell ? 

Anonymkode: 9a7ab...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enda en aldersforskjell post... jeg vet. 

Vi har veldig like interesser, men føler han er en del eldre enn meg. Samtidig er dette noe jeg sjelden merker. Tror det er ett press fra vennene mine, de sier at han er alt for gammel for meg. 

Synes dere det er stor aldersforskjell ? 

7 år? Nei. Det er faktisk minimalt. Alderen du her snakker om er helt uvesentlig slik sett. Det er helt andre ting som kjemi, interesser, verdier som faktisk teller om dere passer sammen eller ikke, slike aldersforskjeller betyr ikke en eneste dritt. Så bare glem tanken på akkurat det. Du er helt inne på et feilspor i så henseende.

At du "føler" at han er eldre en deg er en annen sak, det har ikke med alderforskjellen å gjøre innenfor slike marginer, men modenhet eventuelt mangel på dette som er årsaken.

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet

Seff fungerer det. DU er jo i perfekt alder for han. Slutt med pisset ditt, det er ikke noe å bekymre seg over. Sannsynligheten for at han faktisk vil ha deg over lengre tid er mye større nå enn om du var like gammel som han

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 21 og min maksalder er 28, så jeg sier go for it. 

Anonymkode: 49fc3...d4c

Skrevet
Akkurat nå, Uffda skrev:

Seff fungerer det. DU er jo i perfekt alder for han. Slutt med pisset ditt, det er ikke noe å bekymre seg over. Sannsynligheten for at han faktisk vil ha deg over lengre tid er mye større nå enn om du var like gammel som han

Er vel du som skal slutte med pisset ditt. 

Anonymkode: 49fc3...d4c

• Liker 3
Skrevet

Han er ikke for gammel for deg. Spørsmålet er om du er ung mentalt for han.. som 21 kan det være begge deler.

Anonymkode: 31e4e...585

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel du som skal slutte med pisset ditt. 

Pisset her er vel at han kaller dette for piss :)  Det er jo helt feil å bruke slike utrykk, følelser skal man ikke kimse av, og de kan jo stemme helt de, men det har ikke med aldersforskjell på 7 år å gjøre.

Skrevet (endret)

Jeg var 29 da jeg ble sammen med min samboer som da var 21. Vi har nå vært sammen i 3 1/2 år. :)

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Skift ut vennene dine med noen som har hjerner.

Skrevet

Vi møttes ganske tilfeldig og jeg tenkte at han var sånn 25 kanskje. Tidligere har jeg satt en grense på 25/26, men etter å ha vært med han en stund så føler jeg at 28 faktisk ikke er så mye. Likevel er vi i litt forskjellige stadier i livet, jeg studerer og han har jobbet i mange år. Jeg har bare hatt en ungdomskjæreste og han har hatt ett langt forhold tidligere. Kan være vennene mine har ett poeng, de sier at "kjærlighet gjør deg blind"... og med det mener de at jeg ikke legger merke til hvor gammel han er. 

Skrevet

Han er jo snart i 30årene. Du har mange unge år igjen. Jeg hadde dumpen han og gått for en yngre fyr! Mye bedre i lengden og sjansen for at du synes fyren er sexy lenger er desto større når dere er nærmere hverandre i alder.

Anonymkode: f2efe...494

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 17 og holder på med en som er 25..

Anonymkode: 5ea5c...a9b

• Liker 1
Skrevet

Det er 12 år mellom min mann og meg, jeg var på din alder da vi ble sammen. Ingen av oss tenker over aldersforskjellen til daglig. Vi har nå vært sammen i 24 år.

Anonymkode: 7f7ec...bec

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 21 og tyoen 32 da vi ble sammen, så kan funke. Er enda sammen og vært sammen i 8 år og har 2 barn.

Anonymkode: 20df6...2c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er litt avhengig av hvor du selv er i livet. Er du en som ønsker å feste og oppleve mase rart i tyveårene,negler synes du det er greit å få deg mann og barn. Jeg er et par år eldre enn deg, men aldri vært interessert i "å leve livet" som folk alltid snakker om, for meg er familien det viktigste, om jeg vil oppleve ting vil jeg oppleve det med familien min. :) 

Anonymkode: 9fbd2...999

Skrevet

Har han hengeballer og evt hår på ryggen? Hvis ikke er det ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: 87856...223

Skrevet

Tenker at det kanskje kan være litt mye i den alderen. Det er som regel mye større forskjell på 21 åring og en 28 åring, enn f. eks. en 30 åring og 37 åring. 7 år når den yngste er veldig ung kan være mye, men hey - det er til syvende og sist bare dere selv som vet hvor dere er når det gjelder modning, interesser, ønsker for fremtiden, kjemi osv :) 

Anonymkode: 0de0c...8ab

Skrevet

Kan bli skjærings hvis du er av den festglade typen som liker og reise, mens han begynner å roe ned. Er dere mer like på disse tingene burde det jo gå bra. Personlig ville jeg kanskje ikke inngått et seriøst forhold så tidlig i 20-årene, jeg satt veldig pris på å reise, studere i utlandet og flytte til den byen i Norge jeg helst ville bo i. Har du ingen slike behov, er det jo bare å kjøre på! 

Anonymkode: 36942...0a0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bli skjærings hvis du er av den festglade typen som liker og reise, mens han begynner å roe ned. Er dere mer like på disse tingene burde det jo gå bra. Personlig ville jeg kanskje ikke inngått et seriøst forhold så tidlig i 20-årene, jeg satt veldig pris på å reise, studere i utlandet og flytte til den byen i Norge jeg helst ville bo i. Har du ingen slike behov, er det jo bare å kjøre på! 

Anonymkode: 36942...0a0

Jeg er ikke så veldig festglad, jeg foretrekker en kveld hjemme med noen venner. Det er selvfølgelig gøy å gå ut på noen arrangement i blandt, men jeg liker for det meste å slappe av hjemme eller en middag med venner. Jeg har lyst å reise en del, men ikke studere utenlands. Noe jeg tenker litt på er det med barn. Jeg er ikke klar for barn før om mange år, og jeg vet ikke hva han tenker om det. Vi har en veldig god kjemi, men det er jo vanlig når en er "nyforelsket". Jeg har egentlig lyst å reise tilbake til mitt hjemsted når jeg er ferdig å studere, men han har jo jobb her. I starten tenkte jeg ikke på alder, det er jo ikke det første du spør om(trodde han var 25/26). Jeg føler et veldig press fra vennene mine, men selvfølgelig er det ikke bare deres meninger som betyr noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...